Philosophy

Матеріал з Moodle Docs
Перейти до: навігація, пошук

Філософія

Оригінал: https://docs.moodle.org/31/en/Philosophy

Дизайн та розробка Moodle керується "соціальною педагогікою конструктивізму". Ця сторінка намагається розтлумачити цю концепцію з точки зору чотирьох основних термінів, пов'язаних з поняттями: конструктивізм, конструкціонізм, соціальний конструктивізм, поєднання та розподіл.

Конструктивізм

З конструктивістської точки зору, люди активно будували нові знання, завдяки взаємодії з навколишнім середовищем.

Все, що ви прочитали, бачили, чули, відчували і до чого торкались колись є вашими знаннями, і якщо ці знання не змінюються протягом вашого існування, то вони можуть утворювати нові знання. Знання зміцнюється, якщо ви можете використовувати його успішно у взаємодії із навколишнім середовищем. Ви не просто банк пам'яті інформації, ви не можете отримувати знання просто прочитавши щось або слухаючи когось.

Це не означає, що ви нічого не можете дізнатися від читання веб - сторінки або прослуховування лекції, очевидно, ви можете помітити, що це є скоріше інтерпретацією знань, ніж передачею інформації від одного мозку в інший.

Конструкціонізм

Конструкціонізм стверджує, що навчання особливо ефективно при побудові чогось для інших, щоб випробувати. Це може бути що завгодно від розмови або розміщення в мережі інтернет складніших матеріалів, таких як картини або програмне забезпечення.

Наприклад, ви могли б прочитати цю сторінку кілька разів, і забути текст завтра, але якщо ви спробуєте пояснити ці ідеї комусь своїми словами, або зробити слайд - шоу, яке пояснило б ці поняття, то дуже ймовірно, що ви краще засвоїли б ці знання, у які більше інтегровані ваші власні ідеї. Ось чому люди роблять нотатки під час лекцій (навіть якщо вони ніколи не читали замітки знову).

Соціальний конструктивізм

Соціальний конструктивізм поширює конструктивізм в соціумі, де групи будують знання одна про одну, спільно створюючи маленьку культуру із загальним уявленням. Коли людина занурюється в культуру, як ця, одна людина вчиться весь час, як бути частиною цієї культури, на багатьох рівнях.

Наприклад такий простий об'єкт як чашка. Об'єкт може бути використаний для багатьох речей, але його форма дає нам деякі "знання" про зберігання рідин. Більш складний приклад представляє собою інтернет - курс - не тільки в "формі" з програмних засобів які показують нам як повинні працювати онлайн - курси, але діяльність та тексти, вироблені в рамках групи в цілому допоможе зрозуміти, як кожна людина поводиться в цій групі.

Приєднання та відсторонення

Ця ідея виглядає глибше у межах обговорення:

  • Поведінка відсторонення, коли хтось намагається залишатися "об'єктивним" і, як правило, щоб захистити свої власні ідеї, використовує логіку, щоб знайти діри в ідеях суперника.
  • Поведінка приєднання є більш емфатичною, підхід який приймає суб'єктивність, намагаючись слухати і задавати питання, з тим щоб зрозуміти іншу точку зору.
  • Поведінка побудови, коли людина залежно від ситуації використовую обидва підходи .

Загалом, велика кількість поведінки приєднання в навчальному співтоваристві є дуже потужним стимулятором для навчання, зближенню людей, сприяє більш глибокому аналізу і перегляду існуючих вірувань.

Висновок

Розгляд цих питань може допомогти зосередити увагу на досвіді, що буде краще для навчання з точки зору учня, а не тільки висвітлення та оцінки інформації яку, на вашу думку, вони повинні знати. Вона також може допомогти вам зрозуміти, як кожен учасник курсу може бути викладачем і студентом водночас. Ваше завдання, як «викладача» може перетворитися з "джерела знань", в особу, що впливає і є зразком для наслідування, спілкування зі студентами в особистому порядку, що показує їх власні потреби в навчанні, і модеруванні дискусії, які в сукупності призводить студентів до навчальних цілей.

Moodle не нав'язує цей стиль поведінки, але це те, що розробники вважають найкращим. У майбутньому, технічна інфраструктура Moodle стабілізується, подальше вдосконалення педагогічної підтримки буде основним напрямком розвитку Moodle.

див. також

Передумова