Лабораторна робота №20
Лабораторна робота № 20
ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
Мета: Розглянути та вивчити порядок реалізації готової продукції у прикладній програмі.
Завдання: Виконати нижченаведене завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку.
Методичні рекомендації: методика виконання лабораторної роботи у прикладній програмі детально описана у нижченаведеному завданні. Додаткові відомості можна одержати із методичних рекомендацій до виконання завдань по дисципліні «Бухгалтерський облік у прикладних програмних рішеннях», яка розміщена на цьому електронному курсі.
Форма та строки подання: виконані завдання лабораторної роботи оформлюються у вигляді короткого звіту у форматі документу MS Word. Цей файл має містити кілька скрін-копій виконаного завдання у прикладній програмі ведення бухгалтерського обліку та містити кілька абзаців текстового опису виконаного завдання. На кожній скрін-копії має бути видно прізвище студента, який виконав завдання.
Критерії оцінювання: лабораторна робота оцінюється максимально у 5 балів (якщо інше не передбачено налаштуваннями журналу оцінок цього курсу). У т.ч. 3 балів - завдання виконано без суттєвих помилок, але подано невчасно, 4 балів – завдання виконано вчасно, але є незначні помилки, 5 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно.
https://nubip-edu-ua.zoom.us/rec/share/N_uYOKWdp5AgCblORK_F4ZEksL_uuuocvX5SfGMCLLNggNYvAwVt5rEq9G7nsyXL.zNdITl_QYV-iHth6
Passcode: ?@39Kk3Q
Деталі завдання:
Програма «Бухгалтерія» дає змогу автоматизувати облік реалізації продукції і товарів в організації. У програмі можна створити всі документи по реалізації (рахунок покупцю, видаткова накладна (акт), податкова накладна).
Розглянемо облік реалізації ТМЦ у програмі.
1. Відображення реалізації продукції покупцю
Відобразити в програмі реалізацію ТОВ «Веселка» (платник ПДВ), згідно договору № 1 від 13.01._ (рік навчання) наступної продукції:
- 2,5 т ріпаку по ціні 11 000,00 грн. (без ПДВ).
- 1,5 т соняшнику по ціні 9 100,00 грн. (без ПДВ).
- 3 т кукурудзи по ціні 5 300,00 грн. (без ПДВ).
Оплата згідно договору відбувається по схемі – 40 % передоплати, поставка, 60 % кінцевого розрахунку.
Для здійснення оплати підприємство виставило рахунок-фактуру № 1 від 15.01._ (рік навчання).
ТОВ «Веселка» 16.01._ (рік навчання) оплатило 50 % вартості ТМЦ (документ «надходження на банківський рахунок») та виписало довіреність № МЕ 541155 від 16.01.2_ (рік навчання) на експедитора Петренка С.П. на отримання ТМЦ.
Підприємство 16.01._ (рік навчання) виписало податкову накладну № 1 на суму передоплати.
Підприємство 19.01._ (рік навчання) відвантажило ТМЦ за видатковою накладною № 1 (у ній вказано довіреність) та виписало податкову накладну № 2 на суму залишку.
ТОВ «Веселка» 21.01._ (рік навчання) оплатило залишок по договору.
Відображення операцій у програмі:
1. Створення документу Рахунок на оплату покупцю;
2. Створення на підставі документа Рахунок на оплату покупцю документа Надходження на банківський рахунок;
3. Створення Податкової накладної на підставі Надходження на банківський рахунок;
4. Створення на підставі документа Рахунок на оплату покупцю документа Реалізація товарів та послуг;
5. Створення на підставі документа Реалізація товарів та послуг документа Податкова накладна;
1.1. Створення документа Рахунок на оплату покупцю
Технологія роботи:
1. На Панелі розділів відкрити закладку Продажі та зайти у журнал Рахунки на оплату покупцям;
2. У вікні, що відкрилося, потрібно створити новий документ від 15.01._ (рік навчання);
3. У полях шапки документа потрібно ввести наступні дані:
- Контрагент – ТОВ «Веселка»;
- Договір – Продаж олійних культур, в який потрібно внести наступні зміни:
- для друку – Договір купівлі-продажу № 1 від 13.01._ (рік навчання);
- номер – 1;
- від – 15.01._ (рік навчання);
- вид діяльності – Операційна.
- Банківський рахунок – ПРИВАТБАНК-гривня;
4. Заповнити на закладці Товари табличну частину згідно умов задачі (кнопка додати або підбір);
5. Заповнити на закладці Додатково:
- Склад – Склад ТМЦ;
- Адреса доставки – Фактична адреса контрагента;
6. Після заповнення усіх даних документ проводиться.
1.2. Створення документа Надходження на банківський рахунок
Технологія роботи:
1. На Панелі розділів відкрити закладку Продажі та зайти у журнал Рахунки на оплату покупцям;
2. У вікні, що відкрилося, потрібно встановити курсор на рахунок, по якому буде здійснюватися оплата, натиснути Створити на підставі та вибрати документ Надходження на банківський рахунок;
3. Програма сформує документ Надходження на банківський рахунок, в якому основні поля вже заповнені.
4. В полях документа, які незаповнені, потрібно ввести наступні дані:
- Дата документа – 16.01._ (рік навчання);
- Сума – 50% передоплати (використати калькулятор у клітинці заповнення);
- Відповідальний – користувач програми, який створив даний документ;
5. Після заповнення усіх даних документ проводиться.
1.3. Створення документа Податкова накладна
Технологія роботи:
1. На Панелі розділів відкрити закладку Продажі та зайти у журнал «Надходження на банківський рахунок»;
2. У вікні, що відкрилося, потрібно встановити курсор на рахунок, по якому буде здійснюватися оплата, натиснути «Створити на підставі» та вибрати документ «Податкова накладна»;
3. Програма запустить обробку для створення Податкової накладнї, в якій вказати документ підставу - рахунок на оплату покупцю та змінити кількість пропорційно до суми зобов'язань по усій номенклатурі.
В полях документа потрібно ввести наступні дані:
- Хто виписав податкову накладну – вибирається співробітник, який підписує податкові накладні (Бухгалтер);
Після цього потрібно відкрити податкову накладну і поставити галочку в полі «включено до ЄРПН» (Єдиного реєстру податкових накладних);
5. Після заповнення усіх даних документ проводиться. Потрібно проаналізувати кореспонденцію рахунків.
1.4. Створення документа Реалізація товарів та послуг
Технологія роботи:
1. На Панелі розділів відкрити закладку Продажі та зайти у журнал Рахунки на оплату покупцям;
2. У вікні, що відкрилося, потрібно встановити курсор на рахунок, по якому буде здійснюватися оплата, натиснути «Створити на підставі» та вибрати документ «Реалізація товарів та послуг»;
3. Програма сформує документ «Реалізація товарів та послуг», в якому основні поля вже заповнені.
4. В полях документа, які незаповнені, потрібно ввести наступні дані:
- Дата документа – 19.01._ (рік навчання);
- Склад – Склад ТМЦ;
- Відповідальний – користувач програми, який створив даний документ;
5. Перейти на закладку Додатково, де ввести наступні дані у відповідних полях:
- Вантажоодержувач – контрагент, який отримує ТМЦ (Радуга);
- Місце складання документа – населений пункт. Де складено документ (м. Київ);
- Представник організації – співробітник, який відпускає продукцію (Карась М.І.);
- Представник контрагента – співробітник контрагента, який одержує продукцію (експедитор Петренко С.П.);
- Реквізити документа, що підтверджує повноваження – довіреність № 4 від 16.01._ (рік навчання);
6. Після заповнення усіх даних документ проводиться
1.5. Створення документа Податкова накладна
1. Оформити податкову накладну. Методика є аналогічною до описаної вище.
1.6. Створення документа Надходження на банківський рахунок
Відображення погашення залишку постачальнику по даній операції відбувається аналогічно першій оплаті. При цьому потрібно пам’ятати, що половину суми по договору ми вже одержали.
Завдання для самостійного виконання. Відобразити погашення заборгованості ТОВ «Веселка» 21.01.2_ (рік навчання).
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання