Контрольні питання до модулю 2
- Тенденції розвитку економіки
України. Стратегічний маркетинг як один з шляхів підвищення конкурентоспроможності української економіки.
- Взаємозв’язок принципів управління економікою та стратегічного маркетингу
- Ланцюг: потреби, цінності,
товари, ринки. Класифікація потреб
- Стратегічний маркетинг як перша стадія життєвого циклу товару і перша загальна
функція управління.
- Класифікація об’єктів стратегічного маркетингу.
- Поняття конкуренція, якість, конкурентоспроможність, конкуренті переваги, їх значення
в системі стратегічного маркетингу.
- Вимірювання конкурентоспроможності товару
- Вимірювання
конкурентоспроможності країни на міжнародному
ринку
- Стандартизація як один з
інструментів управління конкурентоспроможністю.
- Конкурентні переваги підприємства: суть, класифікація, управління.
- Сутність системного підходу та його роль у стратегічному маркетингу
- Основні властивості та класифікація систем
- Правила застосування системного підходу
- Маркетинговий, функціональний та інші наукові підходи до управління в системі стратегічного маркетингу.
- Структура системи стратегічного маркетингу
- Підсистема наукового
супроводу, цільова та забезпечуюча підсистеми в стратегічному маркетингу
- Суть і види цін в системі
стратегічного маркетингу.
- Міжнародна практика формування цін
- Фактори ціноутворення та методи прогнозування цін.
- Вибір стратегії ціноутворення
- Місія підприємства, маркетингова ціль. Абсолютна і відносна
ринкова частка
- Поняття про стратегічний господарський підрозділ, його ознаки
- Фактори маркетингового мікросередовища фірми
- Фактори маркетингового макросередовища фірми
- SWOT-аналіз, етапи його проведення, значення для подальшої діяльності фірми
- Виникнення, сутність і зміст
STP-маркетингу
- Фактори та критерії сегментації. Принципи ефективної сегментації
- Стратегія недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу. Суть. Види. Приклади
застосування.
- Оцінка сегментів у процесі вибору
цільових ринків
- Маркетингові стратегії вибору
цільового ринку
- Сутність і класифікація маркетингових стратегій росту
- Маркетингові стратегії
інтенсивного росту. Їх види, засоби реалізації, приклади застосування.
- Маркетингові стратегії інтегративного росту. Їх види, приклади застосування.
- Маркетингові стратегії
диверсифікації. Їх види, переваги і недоліки. Приклади застосування.
- Стратегічна модель Портера.
Основні стратегії цієї моделі, їх переваги
і недоліки.
- Матриця БКГ. Етапи побудови. Переваги
і недоліки.
- Матриця БКГ Основні види стратегічних господарських підрозділів матриці. Можливі
стратегії щодо кожного з них.
- Матриця
―Мак-Кінсі‖. Етапи побудови, фактори і показники.
- Матриця ―Мак-Кінсі
–
Дженерал Електрик‖.
Її
переваги
і
недоліки.
Основі види маркетингових стратегій за матрицею
- Маркетингові стратегії диференціації. Їх види, особливості застосування.
- Позиціонування. Побудова позиційної схеми.
- Різновиди стратегій позиціонування. Помилки при позиціонуванні.
- Сутність і класифікація маркетингових конкурентних стратегій. Види стратегій за А.
Літлом.
- Маркетингові стратегії ринкового лідера.
- Маркетингові стратегії челенджерів
- Маркетингові стратегії
послідовників
- Маркетингові стратегії
нішерів
Остання зміна: середа, 2 червня 2021, 13:22