Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 7. ЄКТС: 6.
Розподіл годин: Лекції - 15. Практичні - 30. Самостійна робота - 135. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: «Комерційно-посередницька діяльність» є однією з основних дисциплін підготовки спеціалістів маркетологів, яка вивчає раціональну організацію комерційних процесів з метою їх найбільш ефективного використання, найшвидшого доведення товарів до кінцевих споживачів, здійснення актів купівлі-продажу. Предметом дисципліни «Комерційно-посередницька діяльність» є вивчення механізму та сучасна практика комерційної діяльності підприємства, законодавчі процеси в комерційній діяльності, а також комерційні процеси, що здійснюються посередницькими організаціями в сфері товарного обігу.

Рік останньої атестації: 2017
Автори курсу: Рябчик Алла Володимирівна
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання