Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. ОС: Бакалавр. Семестр: 8. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 30; Самостійна робота - 75. Підсумковий кoнтроль: Екзамен.
Анотація: Метою вивчення дисципліни є формування у студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу підприємства, вироблення вмінь та навичок впровадження та використання маркетингу в підприємствах з врахуванням їх особливостей, оцінки ризиків маркетингової діяльності.

Силабус

Рік останньої атестації: 2024
Автори курсу: Березовська Людмила Олексіївна

Доступність

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла

Кернінг шрифтів

Видимість картинок

Інтервал між літерами

0

Висота рядка

1.2