Спеціальність: 072 Фінанси, банківська справа та страхування. ОС: Бакалавр. Семестр: 6. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 30; Самостійна робота - 75. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Курс спрямований на вивчення основних аспектів та засад маркетингу, які необхідні при регулярному дослідженні і вивченні ринку, аналізу попиту на товар, плануванні асортименту, визначенні обсягу продукції і ціни на неї, відстеженні конкурентного середовища, розробленні стратегії для просування продукту, розробленні бізнес-планів і прийнятті обґрунтованих рішень.
Силабус (Тут потрібно надати посилання на Силабус, розміщений на сторінці кафедри).
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 30; Самостійна робота - 75. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Курс спрямований на вивчення основних аспектів та засад маркетингу, які необхідні при регулярному дослідженні і вивченні ринку, аналізу попиту на товар, плануванні асортименту, визначенні обсягу продукції і ціни на неї, відстеженні конкурентного середовища, розробленні стратегії для просування продукту, розробленні бізнес-планів і прийнятті обґрунтованих рішень.
Силабус (Тут потрібно надати посилання на Силабус, розміщений на сторінці кафедри).
- Викладач: Барилович Олена Михайлівна
Рік останньої атестації: 2024