Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 6. ECTS: 5. Форма контролю: Екзамен.
Викладач: Костенко Інна Сергіївна, старший викладач кафедри економічної кібернетики.
Силабус курсу
Анотація: Метою курсу є набуття теоретичних і практичних знань з основ інтернет-аналітики, а також навичок роботи з інструментами веб-аналізу для аналізу даних та оптимізації веб-ресурсів. Дисципліна націлена на послідовне набуття студентами навичок роботи з системами веб-аналітики типу Google Analytics Universal, Google Analytics 4, а також окремими розділами в Google Search Console, Google Ads та Facebook Ads, відкритими сервісами типу Google Trends, Similarweb, Alexa, Semrush, Serpstat, Moz, Majestic, GemiusAudience, Seoquick, оволодіння основами збору та аналізу даних, розуміння ключових метрик цифрового бізнесу. Контент навчального курсу побудований таким чином, щоб поступово занурити студента в світ аналізу даних, тобто від простого до складного: на самому початку це знайомство з поняттями офлайн та онлайн конверсій бізнесу, формування бізнес-стратегії на зрозумілих реальних прикладах, початок роботи з інструментами веб-аналітики, їх налаштування, а по завершенню розуміння логіки пошукових алгоритмів, особливостей налаштування рекламних кампаній, відслідкування KPI, створення аналітичних звітів, дашборду та прогнозування КРІ цифрового бізнесу.