Практичне заняття 2.2.
Тема. Пам’ять. Мислення, інтелект.
Мета: ознайомитись із механізмами, видами, порушеннями пам’яті; запам’ятовуванням та його видами; процесом забування; навчитись діагностувати пам'ять.
Методичні рекомендації: для успішного виконання завдань слід ознайомтесь із матеріалом, поданим у підручнику «Психологія» (№7 С.217-246) у списку «Література для вивчення курсу (основна)»; ознайомитись із Лекцією 2.2 та презентацією 2.2 до неї.
Питання для обговорення
- Поняття про пам'ять. Механізм пам’яті. Теорії пам’яті.
- Види пам’яті. Порушення пам’яті.
- Запам’ятовування і його різновиди. Забування та його причини.
- Мнемотехніка, основні мнемотехнічні прийоми удосконалення розумових операцій.
- Поняття про мислення. Розумові діїта мислительні операції.
- Форми мислення.
- Поняття інтелекту та його характеристики.
Завдання.
- Дати письмову відповідь на одне теоретичне питання або підготувати до нього презентацію. Виконується до початку заняття.
- Під час заняття розділяться на пари та дослідіть у свого колеги переважаючий тип запам'ятовування за методикою "Дослідження переважаючого типу запам'ятовування" https://studfile.net/preview/5263788/page:12/ та проаналізуйте отримані вами результати. Виконується під час заняття
- Підібрати 2 вправи на розвиток пам'яті та провести під час заняття зі студентами. (Приклад вправ https://www.youtube.com/watch?v=6ROK4-Fty0k ). Виконується під час заняття. Приклад вправ: 1. Виберіть один з предметів, які знаходяться в аудиторії. Уважно на нього подивіться, у вас всього 30 секунд. Потім відверніться або закрийте очі, і спробуйте детально його описати. 2. Вправа виконується в парах. У швидкому темпі напишіть числа від 1 до 20 у прямому порядку, одночасно називаючи їх у зворотньому. Колега із секундоміром визначає час, витрачений студентом.
- Перегляньте відео: 1) Як за допомогою меомотехніки можна розвивати пам'ять у дітей при вивченні віршів "Розвиткку пам'яті за допомогою мнемотехніки" 3 хв. https://www.youtube.com/watch?v=1FIkKyqO0YE&ab_channel=%D0%90%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BE%D0%9C%D0%B0%D0%BC%D0%B0%E1%97%A9%E1%91%8C%E1%97%AAIO%E1%97%B0%E1%97%A9%E1%97%B0%E1%97%A9 ; 2) Як запам'ятовувати більше - 3 хв. / Лайфхаки з книжки «Пам'ять без обмежень»
Форма подання результатів виконаної роботи: під час аудиторного навчання усне опитування, демонстрація презентацій, проведення діагностичних методик та вправ. Виконані завдання надіслати на платформу Елерн до закінчення заняття.
Критерії оцінювання: 12 балів – максимальна оцінка.
0-1 бали – усна відповідь.
1-3 бали – доповідь з презентацією.
1-4 бали – виконання завдання 2
1-4- виконання завдання 3.
Термін виконання: під час проведення заняття.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання