Практична робота 9
Тема 9. «СТРУКТУРНА ПЕРЕБУДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ»
Мета: закріпити теоретичні засади структурної перебудови національної економіки.
Методичні рекомендації. Студенту потрібно скористатися навчальними публікаціями (підручниками, навчальними посібниками тощо), щоб розглянути: передумови формування сучасної структури національної економіки, пріоритетні напрями структурних зрушень на макрорівні, зміни регіональної структури національної економіки, перспективні інноваційні форми регіонального економічного розвитку.
Завдання: 1) кожен студент має підготуватися до практичного заняття по лекційному матеріалу; 2) скористатися додатковими джерелами інформації для осягнення нижченаведеного плану питань по цій темі; 3) опрацювати відповідну навчальну й довідкову літературу (дивись вкладку Основна та додаткова література) 4) подати підготовлений презентаційний матеріал, винесений на практичне заняття.
Завдання 3. Обчислити структурний ефект в регіонах «А» і «Б».
Вид економічної діяльності |
Виробництво товарів і послуг, млн. грн. |
|||
Регіон “А” |
Регіон “Б” |
|||
2019 р. |
2020 р. |
2019 р. |
2020 р. |
|
1 |
3280 |
3830 |
2710 |
2450 |
2 |
2350 |
2520 |
3630 |
3270 |
3 |
1470 |
1620 |
3280 |
3810 |
Розв’язок:
Вид економічної діяльності |
Виробництво товарів і послуг, млн. грн. |
|||||||
Регіон “А” |
Регіон “Б” |
|||||||
2019 р. |
% |
2020 р. |
% |
2019 р. |
% |
2020 р. |
% |
|
1 |
3280 |
3830 |
2710 |
2450 |
||||
2 |
2350 |
2520 |
3630 |
3270 |
||||
3 |
1470 |
1620 |
3280 |
3810 |
||||
Разом |
100 |
100 |
100 |
100 |
||||
Індекс структурних змін |
Структурний ефект |
||
Регіон “А” |
Регіон “Б” |
Регіон “А” |
Регіон “Б” |
|
|
|
|
Відсоткова зміна А |
Відсоткова зміна Б
|
Індекс структурних змін = Сума змін по модулю/кількість елементів
Структурний ефект = Відсоткова зміна результативного показника / Індекс структурних змін (ІСЗ)
Критерії оцінювання: за результатами обговорення питань практичного заняття, перевірки самостійної роботи студентів кожен студент може отримати за самостійну роботу по темі 4 змістового модуля 1 максимальну суму балів - 5. Якщо допущено незначні помилки й погрішності в розумінні суті питання - 4 балів; студент недостатньо доповів інформаційного матеріалу по питанню й губиться при відповіді на задані аудиторією і викладачем питання - 3 бали; студент не готовий до заняття або доповідає на дуже низькому освітньому рівні - 0, 1 чи 2 бали.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання