Практична робота 2. Моделювання в передпроєктному дослідженні бізнесу
Методичні вказівки до виконання: практичне заняття проводиться у формі індивідуальної роботи, де кожен аспірант з використанням різних методів і моделей робить систематизацію можливих чинників, які формують передпроєктне середовище бізнесу.
Виконання роботи допомагає аспірантам опановувати методику виявлення та систематизації різних чинників, які впливають на стан і динаміку параметрів бізнес-середовища і зробити висновки щодо вхідних параметрів бізнес-проєкту..
Моделювання даних
Основна частина завдання виконується при проведенні практичного заняття, яке покликане навчити аспірантів виявляти і оцінювати вектори впливу основних чинників на результати діяльності підприємства. Це передбачає вивчити можливості методів і моделей, які застосовуються в перепроєктному періоді формування бізнес-проєктів:
1. Оцінка зовнішнього середовища суб’єкта господарювання з використанням моделі PESTLE-аналіз;
2. Оцінка внутрішнього середовища бізнесу з використанням моделі SWOT – аналіз;
3. Оцінка стратегічних векторів розвитку бізнесу з використанням результатів бенчмаркінгу;
4. За результатами використання згаданих моделей зробити висновки щодо майбутнього бізнес-проєкту.
Форма виконання завдання: за результатами виконання завдання з належним їх оформленням аспірант робить висновки і захищає. Примірна тематика питань може бути наступною:
1. Короткий виклад сутності моделі PESTLE-аналіз:
2. Переваги і недоліки цієї моде6лі;
3. Яким чином можна реалізувати в бізнес-проєкті основні чинники зовнішнього впливу;
4. Сутність моделі SWOT – аналіз і область її застосування;
5. Які методи найчастіше застосовують для SWOT – оцінки внутрішнього середовища?
6. Сутність бенчмаркінгу і які перешкоди його широкого застосування?
7. Компаративна оцінка результатів, отриманих з використанням цих методичних підходів;
8. Ваше бачення реалізації в бізнес-проєктуванні отриманих результатів.
Методичні роз'яснення:
Як ми знаємо, на роботу та результати діяльності фірми неминуче впливає її зовнішнє середовище. Коли керівники вирішують розпочати новий бізнес або вийти на новий ринок, вони повинні узгоджено оцінювати фактори зовнішнього середовища фірми. Аналіз PESTEL — це структура або інструмент, який використовується менеджерами для аналізу та моніторингу факторів макросередовища, які впливають на організацію, компанію чи галузь. PESTEL - це абревіатура, яка означає політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні та правові фактори. Загалом аналіз PESTEL зосереджується на загальній картині та довгострокових змінах зовнішнього середовища фірми. Отже, давайте уважно розглянемо кожен окремий елемент в аналізі PESTEL.
PESTEL
Критерії оцінювання: правильно виконана та своєчасно здана робота оцінюється максимально у 10 балів. 7 балів – правильність розрахунків і чіткість оформлення роботи + 2 бали – обґрунтованість отриманих результатів + 1 бал - своєчасність виконання.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла