Практична робота 3. Основні методи і моделі бізнес-проєктування
Практична робота 3. Основні методи і моделі бізнес-проєктування
Мета: опанування навичок пізнання економічних об’єктів різними методами.
Методичні вказівки до виконання: практичне заняття проводиться у формі семінарсько-практичного заняття, де кожен аспірант робить повідомлення з окремого питання і розкриває методику розрахунку кожної групи методів з акцентом на методи, використовувані в його дисертації;
Повідомлення обговорюються, аспіранти виступають з доповненнями і зауваженнями, практична частина захищається окремо.
Отже, під час заняття аспіранти опановують вміння аргументувати власні судження, вести наукову полеміку, враховувати/відкидати точку зору опонентів.
В ході проведення практичного заняття з’ясовується наскільки аспірант може самостійно виконати розрахунки із застосування основних методів і моделей, використовуваних при бізнес-моделюванні..
Основна частина завдання виконується під час проведення практичного заняття, завданням якого виявити навички аспіранта володінням певними методами та їх перевагами для обгрунтування результатів дослідження.
Форма виконання завдання: за результатами виконання завдання з належним їх оформленням аспірант робить висновки і захищає. Примірна тематика питань може бути наступною:
1. Короткий виклад сутності.та області застосування статистичних методів;
2. Характеристика та сфера застосування економіко-математичних методів оптимізації;
3. Сутність та область застосування моделі "теорія ігор";
4. Сутність та область застосування моделювання запасів;
5. Переваги та недоліки основних методів і моделей;
6. Програмні продукти для розв’язування задач з використанням згаданих методів.
Методичні роз'яснення:
Зміцнена привабливими бізнес-моделями, політичною підтримкою та суспільним тиском, циркулярна економіка стане домінуючою до 2030-х років. Компанії повинні почати впроваджувати бізнес-моделі циклічної економіки зараз, щоб залишатися конкурентоспроможними в майбутньому. Дані є рушійною силою бізнесу. Збирається більше інформації, ніж будь-коли раніше, і професіонали постійно прагнуть використати її для успіху. Для всіх бізнес-функцій дуже важливо мати аналітичні навички, щоб інтерпретувати дані та використовувати їх.
Статистичний аналіз є основою для багатьох підходів бізнес-аналітики . Отримання чіткого розуміння різних методів статистичного аналізу є одним із перших кроків до розкриття можливостей бізнес-аналітики. Маючи ці знання, ви можете зрозуміти дані, прогнозувати майбутні результати та приймати більш обґрунтовані рішення. Основними прикладами прикладних бізнес-моделей є:
- Моделі довічної цінності клієнта – це перспективна оцінка цінності клієнта для бізнесу протягом певного періоду часу.
- Моделі комплексу маркетингу використовуються для оцінки ефективності маркетингових витрат (реклама, просування, ціноутворення тощо), а також для розподілу засобів масової інформації
- Моделі RFM (reach-frequency-monetary value) використовуються в прямому маркетингу як інструмент орієнтації на клієнтів
- Моделі системи рекомендацій використовуються для пропонування можливих наступних покупок продукту, враховуючи серію спостережуваних покупок, як найбільш помітно та ефективно використовується Amazon
- Моделі машинного навчання знаходять широке та все більш широке використання в бізнесі для різноманітних цілей, включаючи пошук інформації, безпілотні автомобілі, націлювання на зв’язок, глибоке навчання тощо.
- Регресійні моделі можна використовувати для ранжування відносної важливості кількісних факторів, що впливають на процес, будь-який процес. Ця інформація може бути використана для визначення тих змінних, які є ключовими, зосереджуючись на прийнятті рішень
Вступ до теорії ігор
Критерії оцінювання: правильно виконана та своєчасно здана робота оцінюється максимально у 10 балів. 7 балів – правильність розрахунків і чіткість оформлення роботи + 2 бали – обґрунтованість отриманих результатів + 1 бал - своєчасність виконання.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла