Практичне заняття 2. Формування бухгалтерського обліку як науки
Практичне заняття 2
ТЕМА 2. ФОРМУВАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ЯК НАУКИ
Мета: Ознайомлення з етапами розвитку бухгалтерського обліку на досвіді розвинених країн світу.
Методичні рекомендації: практичне завдання потрібно детально описати у Методичних вказівках Теорії та концепції бухгалтерського обліку (Методичні вказівки для проведення практичних занять та самостійної роботи при підготовці здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»). (Методичні вказівки знаходяться в Секції Додаткова інформація).
Завдання: опрацювати Лекцію 2 та виконати завдання у вигляді завдань, наведених в Практичній роботі 2.
Варіанти завдання: всі завдання однакові для групи, вирішуються здобувачами на парі.
Приклад завдання: Описуючи історію питання в розрізі по країнах, узагальніть зібрану інформацію у такій таблиці:
Дата (період часу) |
Країна |
Подія |
близько 1750 р. |
Британія |
застосовувалось декілька систем бухгалтерського обліку. В сільському господарстві, в маєтках традиційного типу та вищих організаціях часто використовувалась прибутково-видаткова система, яка збереглась ще з часів відмерлої маноріальної (маєткової) системи. Торговці користувались системами одинарного або подвійного запису, але не виводили регулярно залишки по рахунках і не мали можливості визначити величину прибутку. |
Форма подання результатів виконаної роботи: теоретичні питання для обговорення виконуються і опрацьовуються на парі відповідно до розкладу. Практичні завдання надіслати на ELEARN відповідно до встановленого терміну виконання роботи. Завдання подавати у форматі Word.
Критерії оцінювання: практичне завдання оцінюється максимально у 10 балів, у т. ч. 3 - 5 бали - завдання виконано вчасно, але зроблені не всі завдання або не розкриті глибоко питання; 6 - 7 бали - зроблена половина завдань без суттєвих помилок, 8 - 9 балів - завдання виконано, але є значні помилки, 10 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно. Якщо здобувач отримав нижче 3 балів - завдання містить велику кількість неправильних відповідей, тобто необхідно вивчити лекційний матеріал.
План
1. Загальні тенденції розвитку відродження рахівництва
2. Новий етап розвитку бухгалтерської науки в Італії
3. Внесок французьких вчених в розвиток бухгалтерського обліку
4. Німецькомовні країни: процедурний аспект
5. Розвиток обліку в англомовних країнах
Навчальні
завдання
Завдання 1. Описуючи історію питання в розрізі по країнах, узагальніть зібрану інформацію у такій таблиці:
Дата (період часу) |
Країна |
Подія |
|
|
|
Завдання 2. Висвітлення історичного аспекту по окремих працях відобразіть у таблиці
Автор |
Праця |
Період |
Зміст |
|
|
|
|
Завдання 3. Розгляд історичної сторони питання в розрізі наукових шкіл узагальніть у таблиці
Прізвище вченого (школа) |
Погляди та висловлювання |
Точка зору дослідження |
|
|
|
Завдання 4. Вивчаючи основний зміст роботи окремих авторів, висловіть власну точку зору
Автор (позиція) |
Критик (аргументи проти) |
Точка зору дослідника |
|
|
|
Завдання 5. Поясніть, як історичний метод сприяє проведенню наукового дослідження.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла