Практичне заняття 5. Світові бухгалтерські школи та розвиток бухгалтерської професії
Практичне заняття 5
ТЕМА 5. СВІТОВІ БУХГАЛТЕРСЬКІ ШКОЛИ ТА РОЗВИТОК БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ПРОФЕСІЇ
Мета: Ознайомлення із науковими школами та їх основними дослідженнями.
Методичні рекомендації: практичне завдання потрібно детально описати у Методичних вказівках Теорії та концепції бухгалтерського обліку (Методичні вказівки для проведення практичних занять та самостійної роботи при підготовці здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»). (Методичні вказівки знаходяться в Секції Додаткова інформація).
Завдання: опрацювати Лекцію 5 та виконати завдання у вигляді завдань, наведених в Практичній роботі 5.
Варіанти завдання: всі завдання однакові для групи, вирішуються здобувачами на парі.
Приклад завдання: На основі вивчення першоджерел скласти таблицю з періодизації обліку.
Назва школи |
Період зародження |
Представники |
Основні погляди |
Вплив на сучасний період |
Вплив на об’єкт дослідження |
Венеціанська школа бухгалтерському обліку була напрямком в італійській обліковій науці, |
ХІХ – на початку XX століття |
Фабіо Беста, В. Альфієрі, К. Гіділью |
критикували логісмографію, розробили теорію створення фонду і висунули ідею складання кошторису. |
Фонди активно створюються, ведеться кошторис |
|
Форма подання результатів виконаної роботи: теоретичні питання для обговорення виконуються і опрацьовуються на парі відповідно до розкладу. Практичні завдання надіслати на ELEARN відповідно до встановленого терміну виконання роботи. Завдання подавати у форматі Word.
Критерії оцінювання: практичне завдання оцінюється максимально у 10 балів, у т. ч. 3 - 5 бали - завдання виконано вчасно, але зроблені не всі завдання або не розкриті глибоко питання; 6 - 7 бали - зроблена половина завдань без суттєвих помилок, 8 - 9 балів - завдання виконано, але є значні помилки, 10 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно. Якщо здобувач отримав нижче 3 балів - завдання містить велику кількість неправильних відповідей, тобто необхідно вивчити лекційний матеріал.
План
1. Наукова школа: її ознаки та умови формування.
2. Виникнення та історичні етапи розвитку облікових наукових шкіл.
3. Формування і функціонування бухгалтерських шкіл в Україні.
Навчальні
завдання
Завдання. На основі вивчення першоджерел скласти таблицю з періодизації обліку
Назва школи |
Період зародження |
Представники |
Основні погляди |
Вплив на сучасний період |
Вплив на об’єкт дослідження |
|
|
|
|
|
|