Практичне заняття 8. Інституціональні засади розвитку професії бухгалтера
Практичне заняття 8
ТЕМА 8. ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЇ БУХГАЛТЕРА
Мета: Ознайомлення із сучасними професійними організаціями з питань бухгалтерського обліку, аудиту тощо.
Методичні рекомендації: практичне завдання потрібно детально описати у Методичних вказівках Теорії та концепції бухгалтерського обліку (Методичні вказівки для проведення практичних занять та самостійної роботи при підготовці здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»). (Методичні вказівки знаходяться в Секції Додаткова інформація).
Завдання: опрацювати Лекцію 8 та виконати завдання у вигляді завдань, наведених в Практичній роботі 8.
Варіанти завдання: всі завдання однакові для групи, вирішуються здобувачами на парі.
Приклад завдання: На підставі опрацювання текстів авторефератів дисертацій за вашим напрямом дослідження заповніть таблицю:
Автореферат, назва теми, автор |
Види наукової новизни |
||
дослідження розробляє проблему, що раніше не піднімалася в науці |
досліджуваний об'єкт раніше не вивчався в науці |
щодо об'єкта отримані нові знання |
|
Банасько Т. М. , Бухгалтерський облік і контроль нематеріальних активів: оцінка та порядок відображення(2010) |
поділ нематеріальних активів для потреб бухгалтерського обліку на об’єкти, що мають і не мають відчутної (матеріальної) форми |
методика контролю нематеріальних активів, побудовану на основі їх поділу на невідчутні та відчутні активи |
розробка узагальненого кодифікатору рахунку 12 “Нематеріальні активи” для потреб бухгалтерського обліку та контролю, що забезпечує оперативність одержання необхідної інформації для прийняття рішень окремими групами її користувачів. |
Форма подання результатів виконаної роботи: теоретичні питання для обговорення виконуються і опрацьовуються на парі відповідно до розкладу. Практичні завдання надіслати на ELEARN відповідно до встановленого терміну виконання роботи. Завдання подавати у форматі Word.
Критерії оцінювання: практичне завдання оцінюється максимально у 10 балів, у т. ч. 3 - 5 бали - завдання виконано вчасно, але зроблені не всі завдання або не розкриті глибоко питання; 6 - 7 бали - зроблена половина завдань без суттєвих помилок, 8 - 9 балів - завдання виконано, але є значні помилки, 10 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно. Якщо здобувач отримав нижче 3 балів - завдання містить велику кількість неправильних відповідей, тобто необхідно вивчити лекційний матеріал.
План
1. Становлення професійних організацій та професії бухгалтера.
2. Інститут професійних бухгалтерів. Причинно-наслідковий зв'язок формування і розвитку інституту професійних бухгалтерів.
3. Сертифікація бухгалтерів: організаційно-методологічні підходи. Професійні аспекти підвищення кваліфікації бухгалтерів.
4. Професійна етика бухгалтерів.
Навчальні завдання
Завдання 1. На підставі опрацювання текстів авторефератів дисертацій за вашим напрямом дослідження заповніть таблицю:
Автореферат, назва теми, автор |
Види наукової новизни |
||
дослідження розробляє проблему, що раніше не піднімалася в науці |
досліджуваний об'єкт раніше не вивчався в науці |
щодо об'єкта отримані нові знання |
|
|
Формулювання новизни |
Формулювання новизни |
Формулювання новизни |
Завдання 2. На підставі опрацювання текстів авторефератів дисертацій за вашим напрямом дослідження заповніть таблицю:
Автореферат, назва теми, автор |
Види наукової новизни |
||
Змінені докорінно в результаті дослідження (вперше одержано) |
Розширені і доповнені (дістало подальшого розвитку) |
Уточнені (конкретизовані) (удосконалено) |
|
|
Формулювання новизни |
Формулювання новизни |
Формулювання новизни |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла