Завдання 8. Облік розрахунків за податками у прикладному програмному рішенні
Облік розрахунків з ПДВ
1. Облік податкового кредиту з ПДВ.
Сформувати звіт «Перевірка суми вхідного ПДВ», який дозволяє провести аналіз сум вхідного ПДВ за довільний період. У звіті можна проаналізувати відповідність сум ПДВ сум зареєстрованих податкових документів за період в розрізі операцій відвантаження/повернення. При цьому сума вхідного ПДВ визначається згідно з моментами визначення податкової бази, зазначеними у договорі взаєморозрахунків.
У звіт може виводитися інформація про дату виникнення податкового кредиту та про документи, що впливали на взаєморозрахунки.
Перевірити правильність обліку податкового кредиту. За потреби сформувати документи "Реєстрація вхідного податкового документу" на підставі документів закупівель.
Технологія роботи:
1. Виконати Звіти → Перевірка суми вхідного ПДВ
2. Відкрити настройки звіту.
3. Додати групування за контрагентами, договорами та документами. Проаналізувати податковий кредит за січень.
4. На підставі документів закупівель, за потреби сформувати документи "Реєстрація вхідного податкового документу".
2. Облік податкового зобов'язання з ПДВ.
Сформувати звіт «Перевірка суми податкових зобов'язань по ПДВ», який дозволяє провести аналіз сум вхідного ПДВ за довільний період. У звіті можна проаналізувати відповідність сум ПДВ сум виписаних податкових документів за період в розрізі операцій відвантаження/повернення. При цьому сума зобов'язань по ПДВ визначається згідно з моментами визначення податкової бази, зазначеними у договорі взаєморозрахунків. Суми у звіті включають суму ПДВ.
У звіт може виводитися інформація про дату виникнення податкових зобов'язань та про документи, що впливали на взаєморозрахунки.
Перевірити правильність обліку податкових зобов'язань за січень. За потреби сформувати документи "Податкова накладна" на підставі документів продажів.
Технологія роботи:
1. Виконати Звіти → Звіт "Перевірка суми податкових зобов'язань по ПДВ"
2. Відкрити настройки звіту.
3. Додати групування за контрагентами, договорами та документами.
4. На підставі документів продажів, за потреби сформувати документи "Податкова накладна".
3. Порівняння функціоналу інформаційних систем для аграрних підприємств
Завдання: ознайомитися з інтерфейсом та функціоналом спеціалізованих прикладних програмних рішень для обліку у агроформуваннях:
1. BAS АГРО. Бухгалтерія
2. BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу
3. BAS Громадське харчування
Технологія роботи:
1. Відкрити прикладні рішення через веб-клієнт програм лінійки BAS, який працює в середовищі наступних веб-браузерів:
- Mozilla Firefox версії 52.0 і вище для Microsoft Windows та Linux
- Microsoft Internet Explorer 9 і вище
- Microsoft Edge для Windows
- Google Chrome версії 49 і вище для Microsoft Windows та Mac OS
- Safari 4.0.5 і вище для Mac OS X
- BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу https://demo.bas-soft.eu/bas_agro_iaekz
- BAS Громадське харчування https://demo.bas-soft.eu/bas_catering
Відобразити результати демонстрації функціоналу прикладних рішень у звіті до практичної роботи.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла