Практична робота до теми 5
Тема: Інноваційний маркетинг
Мета роботи: Вивчити різновиди інноваційного маркетингу; інноваційні технології маркетингу; інноваційні підходи в маркетинговому менеджменті.
Методичні рекомендації:
Приклад до завдання 1. Охарактеризувати інноваційний потенціал фірми, визначити тип його
стратегії, що має фінансово-господарські показники, наведені в табл. 1.
Таблиця 1
Завдання 1. Охарактеризувати і порівняти інноваційний потенціал фірм та визначити тип
їх стратегії, що мають фінансово-господарські показники, наведені в табл. 3.
Таблиця 3
Завдання 2. Проведіть аналіз практичної проблеми обраного підприємства у контексті запровадження інструментів інноваційного маркетингу.
1. Теоретична частина:
• аналіз маркетингового середовища підприємства;
• аналіз інноваційної діяльності підприємства і його системи маркетингу;
• обґрунтування вибору практичної проблеми та її аналіз.
2. Практична частина: розроблення інноваційної пропозиції щодо методів маркетингу за матеріалами діяльності обраного підприємства.
Завдання 3. Проаналізуйте наведені концепції у сфері управління (див. табл 1. Які з них використовуються в Україні (приклади)? Що заважає запровадженню певних концепцій?
Таблиця 1
Завдання 4. Підготуйте відповіді на запитання до обговорення, наведені у списку завдань.
Список завдань:
1. Визначте основні категорії та характеристики, на яких базуються інноваційні різновиди маркетингу.
2. На яку стадію життєвого циклу підприємства (організації) зазвичай припадає генерування інновацій в маркетингу?
3. Проаналізуйте сутність поняття «маркетингове інноваційне середовище» підприємства (організації) та визначте його складові.
4. Назвіть інноваційні маркетингові технології, з якими ви безпосередньо стикались у своїй повсякденній або робочій діяльності.
5. Охарактеризуйте наведені інноваційні підходи до маркетингового менеджменту та визначте їхні переваги і можливі недоліки.
6. Чи доцільно використовувати комбінацію наведених підходів на одному підприємстві? Відповідь обґрунтуйте.
Форма подання результатів виконаної роботи: Завдання надіслати на перевірку до встановленого терміну через систему електронних навчальних курсів.
Критеріїї оцінювання:
Оцінка «10» балів - правильно та у повному обсязі виконано завдання, виявлено творчий пошук, оригінальність, самостійність тощо.
Оцінка «5» балів - правильно та у повному обсязі виконано завдання, але допущено незначні погрішності.
Оцінка «1» бал - виконано завдання з помилками, які є досить суттєвими, але в межах допустимого.
Термін виконання:
до 24.10.21 р.Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла