Практична робота 1

Дайте відповіді на запитання

  1. Поясніть термін «креатив» у рекламі. Зазначте його цілі, завдання, функції.
  2. Дайте характеристику стратегічному значенню рекламного креативу.
  3. В чому різниця креативу від творчості?
  4. Зазначте креативні принципи рекламування.
  5. Зазначте особливості рекламного креативу.
  6. Що таке стереотип у рекламній практиці? В чому сутність теорії ламання стереотипів?
  7. Дайте характеристику основним проблемам у рекламному креативі та зазначте можливі варіанти їх розв’язання.
  8. В чому сутність організаційної і творчої стратегій у розробці рекламної кампанії?
  9. Як запроваджується творча стратегія у рекламі?
  10. Що таке креативна ідея і її різниця від рекламної концепції?
  11.  Що таке копірайтинг? Чи використовується він у рекламному креативі?
  12. Зазначте роль та місце дизайну в рекламному креативі.
  13. Зазначте види реклами з позицій рекламного креативу.
  14. Що таке рекламне звернення? Які його види, форми, зміст, структура і композиція, творче втілення та художнє оформлення?

Розписати вигоди, які може отримати людина від споживання соку та користування ноутбуком. Вигоди мають відповідати практичним, сенсорним, соціальним вигодам людини, а також підкреслювати її особисте задоволення. Відповідь оформити у вигляді таблиці.

Напрямки

Винагороди

Вигоди