Практична робота 1
Умови завершення
Дайте відповіді на запитання
- Поясніть термін «креатив» у рекламі. Зазначте його цілі, завдання, функції.
- Дайте характеристику стратегічному значенню рекламного креативу.
- В чому різниця креативу від творчості?
- Зазначте креативні принципи рекламування.
- Зазначте особливості рекламного креативу.
- Що таке стереотип у рекламній практиці? В чому сутність теорії ламання стереотипів?
- Дайте характеристику основним проблемам у рекламному креативі та зазначте можливі варіанти їх розв’язання.
- В чому сутність організаційної і творчої стратегій у розробці рекламної кампанії?
- Як запроваджується творча стратегія у рекламі?
- Що таке креативна ідея і її різниця від рекламної концепції?
- Що таке копірайтинг? Чи використовується він у рекламному креативі?
- Зазначте роль та місце дизайну в рекламному креативі.
- Зазначте види реклами з позицій рекламного креативу.
- Що таке рекламне звернення? Які його види, форми, зміст, структура і композиція, творче втілення та художнє оформлення?
Розписати вигоди, які може отримати людина від споживання соку та користування ноутбуком. Вигоди мають відповідати практичним, сенсорним, соціальним вигодам людини, а також підкреслювати її особисте задоволення. Відповідь оформити у вигляді таблиці.
Напрямки |
Винагороди |
Вигоди |
|
|
|
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла