Практична робота 2

Тема 2. Управління креативними процесами рекламі

Дайте відповіді на запитання 

  1. Визначте етапи управління креативними процесами у рекламі.

  2. Що таке рекламний простір і як його досліджувати?

  3. Що являє собою креативна аналітика?

  4. Дайте характеристику креативному робочому плану: особливостям його складання та змісту.

  5. Зазначте три моменти креативного стратегічного підходу Дж. О’Туула у створенні рекламного звернення.

  6. Як відбувається процес формування стратегій рекламного звернення?

  7. Як здійснюється управління процесом розробки рекламної ідеї?

  8. Дайте характеристику методам роботи у команді щодо пошуку ідей у рекламному креативі.

  9. Дайте характеристику організаційній структурі креативного відділу у рекламному агентстві.

  10. Дайте характеристику процесу реалізації креативної стратегії у рекламі.

  11. Дайте характеристику процесу контролю над здійсненням креативного процесу у рекламі.

Письмово!

Створити креативний бриф для компанії відповідно до ситуації.

Туристична фірма «Star-Тревел» не належить до розряду «туристичних монстрів». На ринку України вона працює лише 7 років, три з яких присвячено її розвитку та оформленню ділових стосунків. На сьогодні фірма спеціалізується на організації туристичних подорожей Україною та за її межами. Основна мета подорожей – відпочинок, а не екскурсійні програми. Найрозвинутішими напрямами в Україні є Карпати, Швацькі озера, Азовське узбережжя; за кордоном – Єгипет, Туреччина (за рахунок прямих контактів із турецькими туроператорами).

Агенція має тісні зв’язки з іншими агенціями, завдяки яким виходить на контакт з грузинськими, чеськими, грецькими, хорватськими, іспанськими туроператорами, завдяки чому може запропонувати подорож до будь-якої країни.

Маючи прямі контакти із турецькими операторами, які пропонують послуги з організації подорожей до більшості екзотичних країн, фірма має можливість орієнтуватися на середню цінову нішу, надавати різні цінові знижки, спрощувати й прискорювати оформлення документів та використовувати прийом «гарячих путівок».

За статистикою, основними клієнтами агентства стали  сім’ї  у  кількості  2–4  осіб  із  середнім доходом

$ 150 на місяць на одного члена родини та з бажанням один раз на рік відпочити так, щоб це запам’яталося надовго.   Клієнтська   база   наповнюється   за рахунок

«знайомих» первинних клієнтів, які залишились задоволеними  від  відпочинку.  Цьому  сприяють  ще   й постійні нагадування фірми «Star-Тревел» про своє існування клієнтам у вигляді особистих звернень, а саме: інформація про нові тури, привітання із загальнонаціональними святами тощо.

На сьогоднішній день керівництво фірми усвідомлює, що воно не в силах охопити значну частку українського ринку туристичних послуг за наявності таких потужних операторів, як «САМ», «Гамалія» та ін. Проте серед аналогічних за розміром: «Гермес»,

«Венея», «Дельта-Тревел» та ін. воно здатне посісти гідні позиції. Основна проблема, яку прагнуло б розв’язати керівництво агентства за допомогою реклами, – це збільшення кількості первинних відвідувачів. Відтак – справа техніки – підтримування зв’язків, а саме, розробка заходів із прямого маркетингу.