Практична робота 2
Тема 2. Управління креативними процесами рекламі
Дайте відповіді на запитання
Визначте етапи
управління креативними процесами у рекламі. Що таке
рекламний простір і як його досліджувати? Що являє собою креативна аналітика? Дайте характеристику
креативному робочому плану: особливостям його складання та змісту. Зазначте три моменти
креативного стратегічного підходу Дж. О’Туула у створенні рекламного звернення. Як відбувається процес
формування стратегій рекламного звернення? Як здійснюється управління процесом
розробки рекламної ідеї? Дайте характеристику методам
роботи у команді щодо пошуку ідей у рекламному
креативі. Дайте характеристику
організаційній структурі креативного відділу у рекламному агентстві. Дайте характеристику процесу
реалізації креативної стратегії у рекламі. Дайте характеристику процесу
контролю над здійсненням креативного процесу у
рекламі.
Письмово!
Створити креативний бриф для компанії відповідно до ситуації.
Туристична
фірма «Star-Тревел» не належить до розряду «туристичних монстрів». На ринку України вона працює лише 7 років,
три з яких присвячено її розвитку та оформленню ділових стосунків. На сьогодні фірма спеціалізується на
організації туристичних подорожей Україною та за її межами. Основна мета подорожей –
відпочинок, а не екскурсійні програми. Найрозвинутішими напрямами в Україні є
Карпати, Швацькі озера, Азовське узбережжя; за
кордоном – Єгипет, Туреччина (за рахунок прямих контактів із турецькими туроператорами). Агенція має
тісні зв’язки з іншими агенціями, завдяки яким виходить на контакт з
грузинськими, чеськими, грецькими, хорватськими, іспанськими туроператорами, завдяки
чому може запропонувати подорож до будь-якої країни. Маючи прямі контакти із турецькими
операторами, які пропонують послуги з організації подорожей до більшості екзотичних країн, фірма має
можливість орієнтуватися на
середню цінову нішу,
надавати різні цінові знижки, спрощувати й прискорювати
оформлення документів та використовувати
прийом «гарячих путівок». За
статистикою, основними клієнтами агентства стали сім’ї
у кількості 2–4
осіб із середнім доходом $ 150 на місяць на одного члена родини та з бажанням один раз на рік
відпочити так, щоб це запам’яталося надовго.
Клієнтська база наповнюється за рахунок «знайомих» первинних клієнтів, які залишились задоволеними від відпочинку. Цьому
сприяють ще й постійні нагадування фірми «Star-Тревел» про своє існування клієнтам
у вигляді особистих звернень, а саме: інформація про нові тури, привітання із
загальнонаціональними святами тощо.
На сьогоднішній день керівництво фірми
усвідомлює, що воно не в силах охопити значну частку українського ринку
туристичних послуг за наявності таких потужних операторів, як «САМ», «Гамалія»
та ін. Проте серед аналогічних за
розміром: «Гермес»,
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла