Самостійна робота 1
Розробити власну програму з інтегрованих маркетингових комунікацій (замовник визначається відповідно до вибору студента та пропозицій викладача).
Приклад структури програми інтегрованих маркетингових комунікацій (за А. Ротовським):
1. Бачення бізнесу.
2. Стратегія бізнесу.
3. Сегменти ринку.
4. Комунікаційні характеристики цільових аудиторій.
5. Канали комунікації цільових аудиторій.
6. Вибір (з мотивацією) каналів комунікації.
7. Критерії оцінки.
8. Програма бізнесу.
9. Планування (рекламні й PR-заходи).
У РРТ-презентації, що захищається публічно або подається в електронному варіанті, необхідно запропонувати макети друкованих рекламних повідомлень або синопсис і розкадровку рекламного ролика, вказати мету рекламної та PR-підтримки, прописати PR-заходи й акції (із календарним плануванням).
При цьому
проект повинен відповідати таким вимогам: - бути
розробленим для реальної, а не віртуальної компанії / установи / організації; - відповідати загальній
стратегії компанії / установи / організації; - бути розробленим на основі
ключових маркетингових характеристик компанії / установи / організації; - бути розрахованим на
конкретні календарні показники та зазначений бюджет.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла