Практична робота 4
Тема 4. Стилістика та структуралізм у рекламному
креативі
Дайте відповіді на запитання
- Що таке стилістика у рекламному креативі? Зазначте стилі реклами.
- Визначте загальні підходи структуралізму у рекламному креативі: принципи, цілі, завдання.
- Дайте характеристику стратегіям семіотики як креативним рекламним стратегіям структуралізму. Наведіть приклади.
- Що таке «знак» у рекламному креативі? Які їх види бувають? Наведіть приклади їх використання.
- Охарактеризуйте міфологізацію та кодування як креативні напрямки рекламного структуралізму. Наведіть приклади.
- Поясніть символізм, знакову систему гардеробу як креативних напрямів рекламного структуралізму? Наведіть приклади.
- Дайте характеристику частковому представленню, графосеміотиці, «Блоу-ап» як креативним рекламним напрямам структуралізму. Наведіть приклади.
- Поясніть основні положення структуралізму у розробці рекламної концепції товару.
- Поясніть сценарне моделювання та його спрямування у рекламному креативі?
Письмово! ТОВ «Знання»
вирішило випустити серію невеликих навчальних посібників з економічного
спрямування у твердій обкладинці. Такі посібники разюче відрізняються від конкурентних стислим, майже
конспективним викладенням теоретичного матеріалу з його ілюструванням
практичними прикладами і невисокою ціною. Для здешевлення посібників їх
планують виготовити на тонкому, сірому папері; обкладинка тверда, двокольорова.
Основні спрямування навчальних посібників – макроекономіка, мікроекономіка,
економіка підприємств, маркетинг, маркетингові комунікації та супутні науки. Цільова аудиторія:
студенти економічних спеціальностей та викладачі. Завдання: 1. Придумати назву серії. 2.
Створити слоган з використанням фонетичних прийомів: суголосності,
ритму та рими. 3.
Обґрунтувати пропозиції.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка