Тема 4. Стилістика та структуралізм у рекламному
креативі
Дайте відповіді на запитання
Письмово! ТОВ «Знання»
вирішило випустити серію невеликих навчальних посібників з економічного
спрямування у твердій обкладинці. Такі посібники разюче відрізняються від конкурентних стислим, майже
конспективним викладенням теоретичного матеріалу з його ілюструванням
практичними прикладами і невисокою ціною. Для здешевлення посібників їх
планують виготовити на тонкому, сірому папері; обкладинка тверда, двокольорова.
Основні спрямування навчальних посібників – макроекономіка, мікроекономіка,
економіка підприємств, маркетинг, маркетингові комунікації та супутні науки. Цільова аудиторія:
студенти економічних спеціальностей та викладачі. Завдання: 1. Придумати назву серії. 2.
Створити слоган з використанням фонетичних прийомів: суголосності,
ритму та рими. 3.
Обґрунтувати пропозиції.