Практична робота 5
Тема 5. Креативні прийоми формування реклами
Дайте відповіді на запитання
- Зазначте креативні підходи в розробленні рекламної концепції товару.
- Зазначте і дайте характеристику теоретичним моделям рекламної концепції товару.
- Дайте характеристику проектним технологіям втілення рекламної концепції товару.
- Зазначте і дайте характеристику креативним прийомам в розробці рекламного звернення. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику тактичним формам забезпечення рекламного впливу. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику креативним прийомам формування та проведення рекламних кампаній. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику креативним прийомам комунікативної концепції рекламного звернення. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику творчим прийомам забезпечення ефективності рекламного звернення на рекламоносіях. Наведіть приклади.
Підберіть
приклади прийомів, що розглядаються в темі (алюзія, гіпербола, візуальна
цитата, каламбур, метафора, персоніфікація). Джерельною базою можуть стати
рекламні портали й спільноти в інтернеті. Алюзія – стилістична фігура, що містить
явну вказівку або виразний натяк на літературний, історичний, міфологічний чи
політичний факт, закріплений у текстовій культурі або в розмовній мові. Гіпербола – стилістична фігура явного й
навмисного перебільшення, має метою посилення виразності, улюблений
літературний прийом рекламних текстів.
Каламбур – словосполучення, що містить
гру слів: або два зведені слова при вимові дають третє, або одне зі слів є
багатозначним. Метафора – мовний зворот або візуальний
образ, заснований на принципі подібності об’єктів.
Письмово! Протягом
півроку у «Газеті по-київськи» з’являлася одне й те самe оголошення: «Mercedes S600
long, 94 р, повний комплект, улюблений
колір англійської знаті – темний болотний, шкіряний салон крем-брюле, у
відмінному технічному стані. Ціна договірна. Телефон…». Перефразуйте цей текст так, щоб реклама
нарешті знайшла свого
адресата. У якому стилі написане
ваше оголошення? Які художні прийоми
написання тексту використані?
Які маркетингово значимі одиниці
подані у вашому тексті? Яким підходом (контекстуальним чи номінальним)
ви користувалися, представляючи їх?
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка