Практична робота 5
Тема 5. Креативні прийоми формування реклами
Дайте відповіді на запитання
- Зазначте креативні підходи в розробленні рекламної концепції товару.
- Зазначте і дайте характеристику теоретичним моделям рекламної концепції товару.
- Дайте характеристику проектним технологіям втілення рекламної концепції товару.
- Зазначте і дайте характеристику креативним прийомам в розробці рекламного звернення. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику тактичним формам забезпечення рекламного впливу. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику креативним прийомам формування та проведення рекламних кампаній. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику креативним прийомам комунікативної концепції рекламного звернення. Наведіть приклади.
- Зазначте і дайте характеристику творчим прийомам забезпечення ефективності рекламного звернення на рекламоносіях. Наведіть приклади.
Підберіть
приклади прийомів, що розглядаються в темі (алюзія, гіпербола, візуальна
цитата, каламбур, метафора, персоніфікація). Джерельною базою можуть стати
рекламні портали й спільноти в інтернеті. Алюзія – стилістична фігура, що містить
явну вказівку або виразний натяк на літературний, історичний, міфологічний чи
політичний факт, закріплений у текстовій культурі або в розмовній мові. Гіпербола – стилістична фігура явного й
навмисного перебільшення, має метою посилення виразності, улюблений
літературний прийом рекламних текстів.
Каламбур – словосполучення, що містить
гру слів: або два зведені слова при вимові дають третє, або одне зі слів є
багатозначним. Метафора – мовний зворот або візуальний
образ, заснований на принципі подібності об’єктів.
Письмово! Протягом
півроку у «Газеті по-київськи» з’являлася одне й те самe оголошення: «Mercedes S600
long, 94 р, повний комплект, улюблений
колір англійської знаті – темний болотний, шкіряний салон крем-брюле, у
відмінному технічному стані. Ціна договірна. Телефон…». Перефразуйте цей текст так, щоб реклама
нарешті знайшла свого
адресата. У якому стилі написане
ваше оголошення? Які художні прийоми
написання тексту використані?
Які маркетингово значимі одиниці
подані у вашому тексті? Яким підходом (контекстуальним чи номінальним)
ви користувалися, представляючи їх?
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання
Text Alignment