Модульна контрольна робота №2
Завдання. Проведіть дослідження комунікативних технологій,
що використовуються в телевізійній рекламі споживчих товарів. Для цього
потрібно протягом тижня відстежити рекламу за товарними групами на 4-5
найрейтинговіших телеканалах. Хронологія дослідження оформлюється у вигляді
таблиці по кожному каналу. На підставі
отриманих даних складається звіт, у якому у відсотковому співвідношенні визначаються
використані комунікативні технології в рекламі споживчих товарів за товарними
групами. Результати досліджень проілюструвати круговими діаграмами чи
гістограмами.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання