Модульна контрольна робота №2
Умови завершення
Завдання. Проведіть дослідження комунікативних технологій,
що використовуються в телевізійній рекламі споживчих товарів. Для цього
потрібно протягом тижня відстежити рекламу за товарними групами на 4-5
найрейтинговіших телеканалах. Хронологія дослідження оформлюється у вигляді
таблиці по кожному каналу. На підставі
отриманих даних складається звіт, у якому у відсотковому співвідношенні визначаються
використані комунікативні технології в рекламі споживчих товарів за товарними
групами. Результати досліджень проілюструвати круговими діаграмами чи
гістограмами.
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
0
Висота рядка
1.2