Тренінгове завдання 4: Оціни свої здібності та якості.

Тренінгове завдання 1: Оціни свої здібності та якості.

Тренінгове завдання: Оціни свої здібності та якості. Використовуючи фрагмент інформаційної карти, наведений нижче, оцініть свої здібності та можливості. Зробіть висновки відносно Ваших можливостей роботи в галузі ПР та її окремих сферах діяльності. Задайте собі запитання та дайте відповідь на них запитання, поставте собі оцінки за три-, п’яти- або десятибальною системою.

 1.Які найсильніші сторони моєї особистості? 

- Ініціативність 

– Вміння працювати з людьми та серед людей 

– Вміння управляти, бути лідером

 – Вміння бути підлеглим 

– Жива фантазія 

– Вміння вчитися – і навчати 

– Швидка оцінка ситуації та вміння приймати оптимальні рішення 

– Вміння знаходити спільну мову з особами протилежної статі – , з людьми значно старшими – , з молодшими за себе – , з однолітками – 

Яскраво виражені інтелектуальні здібності у будь-чому, починаючи із здібностей в оволодінні будь-якими дисциплінами (мова, математика, хімія тощо), включаючи здібності в будь-яких іграх (шахи, шашки, нарди тощо) 

– Фізичні здібності 

– Координація – 

, витривалість – , 

фізична сила – ,

 гострота зору – , 

можливість переносити екстремальні температури (високі – , низькі – ), екстремальні умови (тривалі перерви в прийнят-ті їжі – , води – , тривала бадьорість – і таке інше). 

2. Які негативні сторони моєї особистості, котрі я вважаю своїми недоліками? Відповідаючи на це запитання, намагайтеся описати ті сторони своєї особистості, які заважали або, як ви гадаєте, можуть завадити виконанню Вашого кола обов’язків. 

 Якщо Ви – вчитель музики і шукаєте роботу за своєю спеціальністю, відсутність у Вас математичних здібностей навряд чи потрібно згадувати у своїй інформаційній карті, в той час як про погіршення слуху потрібно обов’язково написати. Проте, якщо ви плануєте стати програмістом, то Ваші математичні здібності, якщо вони є, необхідно відзначити, можливо, навіть в першу чергу. 

3. Що являють собою Ващі позапрофесійні заняття і пристрасті? 

Запитайте себе: Які я маю неслужбові, позапрофесійні пристрасті? Які специфічні навички, характерні для людей мого оточення або моєї спеціальності, я маю (можу ремонтувати машину, грати на музичному інструменті, володію досконало однією або декількома іноземними мовами, вмію креслити і (або) малювати.) 

Заповнюючи цю частину інформаційної карти, спирайтеся, по можливості, не тільки на самооцінку, але й на оцінку оточуючих — своїх батьків, викладачів, колег, друзів. Намагаючись бути з собою чесним і відвертим, не занижуйте своїх здібностей і можливостей і не завищуйте їх. Якщо Ви вже маєте достатній життєвий досвід, співставте оцінки своїх можливостей з Вашими життєвими успіхами та невдачами.