Практичне заняття по темі 3
Умови завершення
Маркетингові ланцюги постачання аграрної продукції на світовому ринку, фактори та рівні їх формування.
Перелік обговорюваних питань
- Сутність маркетингових ланцюгів постачання аграрної продукції, понять логістичного ланцюга (logistical chain), ланцюга постачання (supply chain), логістичної мережі та логістичного каналу (logistical channel). складові елементи маркетингових ланцюгів постачання аграрної продукції.
- Основні закони, принципи та фактори формування і функціонування агропродовольчих ланцюгів постачання в умовах сталого розвитку. Еволюція ланцюгів постачання та маркетингу продовольства.
- Методичні підходи до побудови та оцінки ефективності функціонування логістичної системи розподілу сільськогосподарської продукції.. Інституційне забезпечення сталого розвитку логістичної системи розподілу продукції сільськогосподарських підприємств та оцінка його стану, стан в Україні на глобальні програми.
- Умови формування ланцюгів поставок в агропромисловому комплексі, аналіз існуючих логістичних схем експорту основних видів сільськогосподарської продукції.
- Методичні підходи до аналізу втрат в логістичній системі розподілу сільськогосподарської продукції.
Завдання
Обгрунтувати організацію та планування ланцюгів поставок сільськогосподарської продукції.( згідно темми дослідження)
Здійснити оцінку економічної ефективності ланцюга поставок та стратегії мінімізації комерційних ризиків в ланцюзі постачань продовольства.
Література для опрацювання: конспект лекцій та рекомендована література.
Термін виконання: згідно з календарним планом на навчальний семестр і розкладом пар.
- 12 жовтня 2021, 14:20