Практичне заняття по темі 4
Умови завершення
Тема 4. Методика розрахунку маркетингових витрат, визначення маркетингової (ринкової) маржі в міжнародній торгівлі.
Мета: засвоїти сутність і складові та методики визначення маркетингових витрат на аграрному ринку.
Обговорювані питання
- Сутність і складові маркетингових витрат на аграрному ринку.
- Чому втрати продукції відносяться до маркетингових витрат.
- Методика розрахунку маркетингових витрат, визначення маркетингової (ринкової) маржі. Головні проблеми визначення маркетингових витрат на кожній ланці маркетингового ланцюга,
- чинники, що формують загальну тенденцію зростання маркетингових витрат. Сутність концепції базового (вихідного) продукту в аналізі ефективності інфраструктури ринку.
- Суть ефективності інфраструктури ринку.
- Операційна (технічна) ефективність інфраструктури світового ринку продовольства та умови її підвищення.
- Вплив вартості транспортування на операційну ефективність.
- Вплив технічних інновацій на рівень маркетингових витрат і операційну ефективність ринкової інфраструктури.
- Можливий конфлікт та компроміс між операційною ефективністю інфраструктури ринку і задоволенням потреб споживачів.
- Цінова ефективність ринкової інфраструктури.
- Значення конкуренції для досягнення високої цінової ефективності ринку.
- Чинники, що
заважають повному врівноваженню цін на територіально розрізнених ринках