Реферат
Мета:
Самостійна робота у формі написання реферату є обов’язковою складовою навчальної роботи. Здобувачі вищої освіти мають право самостійно обирати теми рефератів, попередньо узгоджуючи їх з лектором, або ж обирати одну з визначених програмою тем.
Методичні рекомендації:
Реферат підготовлений в електронному форматі може бути зданий в ресурс ЕНК. Написання реферату вручну з подальшим фотографуванням та надсиланням в ЕНК не допускається (такі роботи викладач перевіряє поза сайтом).
Завдання:
Подати реферат на обрану тему та оформити за зразком, поданим у загальній частині курсу.
Теми рефератів розміщені у загальній інформації курсу https://elearn.nubip.edu.ua/mod/page/view.php?id=397230
Критерії та формат оцінювання:
Здобувачі, які не здали реферат, або отримали оцінку нижчу 20 балів, до екзамену не допускаються, оскільки їхня навчальна робота складатиме менше 60 балів.
Вимоги до оформлення :
Об'єм реферату 25-30 сторінок, текстовий редактор Microsoft Word for Windows у вигляді файлу з розширенням *.doc, *.docx, *.rtf, орієнтація – книжкова (А-4), поля – ліве 25 мм, решта – 20 мм; кегель – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, розмір- А4, кегель -14, Нумерація сторінок починається з 2 сторінки реферату. У тексті не повинно бути переносу слів та макросів.
1. Історія становлення та основи критичного мислення.
2. Критичний та некритичний модуси мислення в системі комунікативних
відносин.
3. Рівень критичного мислення в інтелектуальній діяльності людей. Функції критичного мислення.
4. Прийоми та способи формування критичного мислення.
5. Рефлексивні методи прийняття рішень.
6. Психологічні механізми рефлексії у функціонуванні творчої особи. Рефлексія як інструмент мислення у навчальній діяльності.
7. Стійкі елементи процесу прийняття рішень. Види прийняття рішень:
8. Прийняття рішень, як гра. Види стратегії.
9. Інструментарій критичного мислення, необхідний прийняття рішень.
10. Питання-відповідальні процедури та прийняття рішень у практичних заломленнях аналізу текстів та ситуацій.
11. Усвідомлення та інтерпретація при прийнятті рішень.
12. Етап вибору у процесі прийняття рішень.
13. «Вольова компонента» у процесі прийняття рішень. Суб'єкт прийняття рішень. Співвідношення між усвідомленою дією та теоретичними та практичними рішеннями.
14. Прийоми переконання та критики. Активні та заборонні правила. Необхідні та достатні умови найбільшої переконливості.
15. Аргументація як логічна частина переконання.
16. Доказ та спростування. Види доказів.
17. Правила та можливі помилки у процедурах обґрунтування.
18. Основні види переконання. Схема переконання. Навіювання.
19. Невербальні засоби, які використовуються оратором.
20. Образ оратора. Історичні образи Аристотеля та Цицерона.
21. Ефективні прийоми слухання. Рефлексивне та нерефлексивне слухання. Їх
види та сфера використання.
22. Еристика як мистецтво вести суперечку, полеміку.
23. Класифікація учасників спору. Принципи та правила ведення спору.
24. Основні правила чорної риторики. Маніпулятивні, аргументативні, вербальні хитрощі та захист від них.
25. Процес підготовки виступу.
26. Техніка виступу. Методи викладу матеріалу.
27. Психологія критичного мислення.
28. Критичне мислення: метод, теорія, практика.
29. Творче і критичне мислення – два боки сучасної ефективної інтелектуальної активності.
30. «Технології» творчого мислення: індивідуальне розв’язання проблем.
31. «Технології» творчого мислення: колективне розв’язання проблем.
32. Критика і творчість – два боки успішного розв’язання проблем.
33. Творче мислення у індивідуальному розв’язання проблем.
34. Аргументація: критичне мислення.
35. Теорія розвитку критичного мислення.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла