Лабораторна робота 2. Карта емпатії
Тема. Карта емпатії цільової аудиторії сучасного бізнесу
Мета: оцінити цільову аудиторії та розробити віртуальний дизайн для визначення особливостей і потреб цільової аудиторії
Завдання:
Щоб створити потрібний продукт або послугу, потрібно добре знати тих, хто буде ними користуватися. Налагодити ефективну роботу в команді також важливо знати характеристику кожного з учасників. Загальні характеристики цільової аудиторії: стать, вік і професія - важливі, але для кращих компаній на ринку цієї інформації про клієнта є недостатньою
Хід роботи:
1. Об'єднайтесь в невеликі групи (по 2 студенти). В невеликій команді проаналізуйте цифрові інструменти, які дозволяють створювати онлайн карти емпантії
2. Оберіть продукт або послугу та визначте сегменти його цільової аудиторії (ЦА)
3. В обраному сервісі побудуйте карти емпантії для кожного визначеного сегменту ЦА. Класичні карти емпатії розбиваються на чотири сектори (“Говорить”, “Думає”, “Робить” та “Відчуває”), посередині знаходиться користувач. Карти емпатії не хронологічні чи послідовні, вони допомагають зрозуміти, хто цей користувач є загалом
3. Заповніть блок «Що людина думає і відчуває». Напишіть тут, як людина думає задовольнити свої потреби, вирішити проблеми. Що очікує отримати в результаті, що подобається, що не подобається. Постарайтеся робити лаконічні та зрозумілі пропозиції.
4. В блоці «Що людина чує» вкажіть те, що говорять в його оточенні про вирішення проблеми, з якою він зіткнувся. Думці кого він довіряє - друзів, знайомих, колег, авторитетних особистостей.
5. У блоці «Що людина бачить» вкажіть як інші люди ставляться до продукту, що про нього говорять, як використовують ваш товар, послугу, чи віддають перевагу аналогічному варіанту і т. п.
6. У секторі «Що людина говорить і робить», опишіть як людина поводиться в суспільстві, як одягається, яке місце в житті може займати або вже займає аналогічний продукт.
7. Створіть спільний документ, у якому представте Вашу команду, обґрунтований вибір інструменту для побудови карти, Ваш продукт та його цільову аудиторію, а також додайте скріни побудованих карт. Додайте посилання для перегляду до даного файлу до блокноту .txt.
*робота завантажена до чернетки оцінюватись не буде
Форма подання результатів роботи:
Блокнот .txt з посиланням для доступу до спільного документу відправте в систему на перевірку
Критерії оцінювання:
Максимальний бал - 10, з них:
- обгрунтування та вибір інструменту - 1 бал
- вибір продукту/послуги та визначення ЦА - 1 бал
- побудова карт емпатії - 8 балів (кожна карта оцінюється в 2 бали)
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання