Перейти до головного вмісту
Навчальний портал НУБіП
  • Головна
  • Всі курси
    ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження ННІ лісового і садово-паркового господарства ННІ неперервної освіти і туризму Факультет Аграрного менеджменту Агробіологічний факультет Факультет Ветеринарної медицини Гуманітарно-педагогічний факультет Економічний факультет Факультет Захисту рослин, біотехнологій та екології Факультет Землевпорядкування Факультет Інформаційних технологій Факультет Конструювання та дизайну Механіко-технологічний факультет Факультет Тваринництва та водних біоресурсів Факультет Харчових технологій Юридичний факультет
    Дисципліни загальноуніверситетського рівня
  • Кафедри
  • Студентам
    Розклад Бібліотека
  • ЦДТН
  • Більше
Закрити
Пошук курсів
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Навчальний портал НУБіП
Головна Всі курси Згорнути Розгорнути
ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження ННІ лісового і садово-паркового господарства ННІ неперервної освіти і туризму Факультет Аграрного менеджменту Агробіологічний факультет Факультет Ветеринарної медицини Гуманітарно-педагогічний факультет Економічний факультет Факультет Захисту рослин, біотехнологій та екології Факультет Землевпорядкування Факультет Інформаційних технологій Факультет Конструювання та дизайну Механіко-технологічний факультет Факультет Тваринництва та водних біоресурсів Факультет Харчових технологій Юридичний факультет Дисципліни загальноуніверситетського рівня
Кафедри Студентам Згорнути Розгорнути
Розклад Бібліотека
ЦДТН
Розгорнути все Згорнути все
  1. Автооблік ресурсів ☑️
  2. Модуль 1. Загальні положення енергозбереження та способи і методи визначення показників витрат енерго- і матеріальних ресурсів
  3. СР1

СР1

Умови завершення

Проектування бази даних для розробки системи автоматизованого контролю використання водопостачання

Мета роботи: закріпити знання зі створення системи обліку з використанням MS Access.

Постановка завдання: створити в MS Access базу даних: розробити схему бази даних з зазначенням відповідних вимог до таблиць, реалізувати інтерфейс користувача для введення інформації.

Обладнання: ПК, ПЗ MS Access

Хід виконання роботи:

  1. Створити базу даних в MS Access.
  2. Створити необхідні таблиці з відповідними полями та типами даних.
  3. Скласти схему бази даних.
  4. Розробити інтерфейс користувача.
  5. Оформити звіт.

Форма подання: файл звіту у вигляді копій екранів бази даних (таблиць) та запитів на внесення даних *.pdf.

Термін подання: упродовж семи тижнів.

Критерії оцінювання: максимальна кількість балів 7.

Загальна робота оцінюється на максимальну кількість балів зв'язку з тим, що при невиконанні одного з пунктів проект буде не роботоздатний. 

Зменшення балів:

  • робота надіслана не в строк - "−2"
  • робота є клоном попередньо зданих робіт - "−4".

Освоїти теоретичний матеріал: Тема 1.

Самостійна роботи виконується за методичними рекомендаціями по виконанню лабораторних робіт 1-4 які є прикладом виконання.

Звіт у вигляді файлу pdf необхідно надіслати на перевірку на сторінці курсу відповідно (elearn.nubip.edu.ua).

Роздрукований звіт за виконаною самостійною роботою повинен містити: тему та мету роботи; необхідні копії екранів бази даних, що розроблялись (схема бази даних, таблиці, властивості таблиць, то що).


Доступність
Скинути все

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1.5

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0.1

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання

Отримати мобільний застосунок
© 2006-2025. Всі права застережено
 
Правила користування порталом Політика конфіденційності