ПР 1. Екомапа — діаграма стосунків у родині. (10 балів)
Мета: На основі отриманого лекційного матеріалу та ознайомлення з рекомендованою літературою поглибити і закріпити здобуті знання щодо складання Екомапи — діаграми стосунків у родині
Методичні рекомендації: Використовуючи теоретичний матеріал лекційних занять, презентацій, термінологічного словника та рекомендованих літературних друкованих та інтернет-джерел опрацювати питання для самоконтролю та обговорення на семінарському занятті.
Завдання 1. Скласти генограму своєї родини
Завдання 2. На основі генограми скласти екомапу.
Завдання 3. Підготуватися до усного опитування по темі
Завдання 4. Занотувати в робочий зошит основні поняття та терміни.
Форма подання результатів виконаної роботи під час аудиторного навчання: усне опитування, або на elearn - файл з відповідями на питання.
Форма проведення під час дистанційного навчання: участь у вебінарі, онлайн виступи та обговорення.
Критерії оцінювання:
За активну участь в обговоренні студент отримує бали від 1 до 2.
Конспект у зошиті – 1 бал
За підготовку презентації або доповідь та представлення її на семінарському занятті студент отримує бали, від 1 до 7, за умови прикріплення презентації до даного завдання.
Максимальна кількість можливо отриманих балів за виконання даного завдання становить 10 балів.
Роботи, які будуть завантажені пізніше терміну вказаного в параметрах, будуть оцінюватися максимум у балів.
Всі роботи мають бути захищені студентом у вигляді усного опитування викладачем.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла