ПР 6. Формування екосвідомості населення України (10 балів)
Мета: На основі
отриманого лекційного матеріалу та ознайомлення з рекомендованою літературою
поглибити і закріпити здобуті знання щодо формування екосвідомості населення України.
Методичні рекомендації: Використовуючи теоретичний матеріал лекційних занять, презентацій, термінологічного словника та рекомендованих літературних друкованих та інтернет-джерел опрацювати питання для самоконтролю та обговорення на семінарському занятті.
Завдання 1. Дати відповіді на запитання кожен студент готує відповіді на всі 7 питань. На семінарі бути готовим до обговорення теми.
Що впливає на формування екосвідомості?
1. Вплив особистого досвіду на формування елементів екологічної свідомості
2. Вплив діяльності неурядових організацій на розвиток екологічної свідомості
3. Вплив ЗМІ та соціальних мереж
4. Вплив держави на розвиток екологічної свідомості
5. Впровадження заходів освіти та просвіти.
6. Прийняття правил поведінки, обмежень, заборон, встановлення відповідальності, дозвільних процедур.
7. Створення інфраструктури.
Завдання 2. Навести у вигляді перезентації інфографіки, листівки – пам’ятки з екологічної тематики, яку можна використати для освідченості населення. Або використовуючи Microsoft Publisher створити самостійно це повідомлення розробити інфографіку.
Завдання 3. Занотувати в робочий зошит основні поняття та терміни.
Форма подання результатів виконаної роботи під час аудиторного навчання: усне опитування, або на elearn - файл з відповідями на питання.
Форма проведення під час дистанційного навчання: участь у вебінарі, онлайн виступи та обговорення.
Шкала оцінювання студентів
- отриманий файл з повністтю на 100 % заповненими результатами – 10 балів (максимальна кількість)
- робота виконана на 80%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 8 балів
- робота виконана на 60%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 6 балів (прохідний бал)
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла