ПР 8. Організація навчального процесу в системі екологічної підготовки фахівців (10 балів)
Мета: На основі отриманого лекційного матеріалу та ознайомлення з рекомендованою літературою поглибити і закріпити здобуті знання щодо закономірностей процесу екологічного навчання і виховання у закладі вищої освіти, усвідомлення сутності, етапів, методів екологічної підготовки
Методичні рекомендації: Використовуючи теоретичний матеріал лекційних занять, презентацій, термінологічного словника та рекомендованих літературних друкованих та інтернет-джерел опрацювати питання для самоконтролю та обговорення на семінарському занятті.
Завдання 1. Підготуватися до доповіді (7-10 хв.) та обговорення на семінарі за заданими темами.
1. Аналіз понять «компетенція», «компетентність», «кваліфікація».
2. Професійна компетентність.
3. Зміст екологічної компетентності.
4. Складові екологічної компетентності.
5. Екологічна компетентність як складова професійної компетентності фахівця.
6. Формальна екологічна освіта
7. Порівняльна характеристика вивчення базових дисциплін у вищих навчальних закладах України.
8. Закордонний досвід процесу екологічного навчання і виховання у закладі вищої освіти.
Завдання 2. Підготуватися до усного опитування по темі
Завдання 3. Занотувати в робочий зошит основні поняття та терміни.
Форма подання результатів виконаної роботи під час аудиторного навчання: усне опитування, або на elearn - файл з відповідями на питання.
Форма проведення під час дистанційного навчання: участь у вебінарі, онлайн виступи та обговорення.
Шкала оцінювання студентів
- отриманий файл з повністтю на 100 % заповненими результатами – 10 балів (максимальна кількість)
- робота виконана на 80%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 8 балів
- робота виконана на 60%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 6 балів (прохідний бал)
Термін подачі роботи: подати до наступного заняття. За невчасно подану роботу будуть зніматися бали (за кожен тиждень – по 1 балу).
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла