ПР 12. Здоровий спосіб життя – гармонія розвитку людини з природою
Мета: На основі
отриманого лекційного матеріалу та ознайомлення з рекомендованою літературою
поглибити і закріпити здобуті знання щодо здорового способу життя людини
Методичні рекомендації: Використовуючи теоретичний матеріал лекційних занять, презентацій, термінологічного словника та рекомендованих літературних друкованих та інтернет-джерел опрацювати питання для самоконтролю та обговорення на семінарському занятті.
Завдання 1. Підготуватися до доповіді (7-10 хв.) та обговорення на семінарі за заданими темами.
1. Загартування
2. Спорт і фізична культура
3. Сон – як природна терапія
4. Алкоголізм
5. Наркоманія
6. Куріння
7. Ефект Кароші
8. Екологічне харчування як основа здорового способу життя
9. Кава та здоров’я людини
10. Шоколад та здоров’я людини
11. Генно-модифіковані організми
12. Вплив на стан здоров’я людини жувальної гумки
13. Вплив на стан здоров’я людини газових напоїв
14. Вплив на стан здоров’я людини фаст-фуду
15. Вплив на стан здоров’я людини харчових добавок
Завдання 2. Підготуватися до усного опитування по темі
Завдання 3. Занотувати в робочий зошит основні поняття та терміни.
Форма подання результатів виконаної роботи під час аудиторного навчання: усне опитування, або на elearn - файл з відповідями на питання.
Форма проведення під час дистанційного навчання: участь у вебінарі, онлайн виступи та обговорення.
Шкала оцінювання студентів
- отриманий файл з повністтю на 100 % заповненими результатами – 10 балів (максимальна кількість)
- робота виконана на 80%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 8 балів
- робота виконана на 60%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 6 балів (прохідний бал)
За невчасно подану роботу будуть зніматися бали (за кожен тиждень – по 1 балу).
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла