Практична робота 3
Умови завершення
Тема 3. СТРАТЕГІЧНА СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ
Мета: Навчитися використовуючи ADL-матрицю визначати основні вектори розвитку підприємства в залежності від рівня зрілості його ринку.
Завдання: Використовуючи методичні рекомендації, визначити основні вектори розвитку бізнесу в залежності від рівня зрілості ринку підприємства.Варіанти завдання - підприємство обираємо те, яке досліджуватимете у вашому курсовому проекті.
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати xlsx-файл з виконаною роботою через систему Elearn.
Критерії оцінювання:
5 балів - всього.
3 бали - правильність розв’язку і чіткість оформлення.
2 бали - наявність висновку.
- 8 березня 2023, 21:41
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла