Практична робота 4
Умови завершення
Тема. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
Мета: Навчитися проводити аналіз товаргого асортименту, як для окремого бренду, так і в цілому для компанії. За допомогою АВС-аналізу навчитися визначити нерентабельні або низько-рентабельні групи товарів, своєчасно поліпшити і оптимізувати асортиментний портфель.
Завдання: Використовуючи методичні рекомендації, проаналізувати товарний асортимент підприємства.Варіанти завдання - підприємство обираємо те, яке досліджуватимете у вашому курсовому проекті.
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати xlsx-файл з виконаною роботою через систему Elearn.
Критерії оцінювання:
5 балів - всього.
3 бали - правильність розв’язку і чіткість оформлення.
2 бали - наявність висновку.
- 8 березня 2023, 21:41
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла