Самостійна робота 4
Тема 6. УПРАВЛІННЯ ПОРТФЕЛЕМ БІЗНЕСУ У СТРАТЕГІЧНОМУ МАРКЕТИНГУ
Мета: Навчитися за допомогою PEST аналізу, даючи оцінку політичним, економічним, соціально-культурним та технологічним факторам, здійснювати оцінку впливу ринкових і споживчих трендів на продажі і прибуток компанії.
Завдання: Використовуючи методичні рекомендації, провестии PEST аналіз досліджуваного підприємства та за результатати сформувати висновки та маркетингові стратегії.
Варіанти завдання - підприємство обираємо те, яке досліджуватимете у вашому курсовому проекті.
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати xlsx-файл з виконаною роботою через систему Elearn.
Критерії оцінювання:
10 балів - всього.
5 балів - правильність розв’язку і чіткість оформлення.
5 балів - наявність висновку.
- 8 березня 2023, 21:41
- 8 березня 2023, 21:41
- 8 березня 2023, 21:41