ЗМ1. Самостійна робота 1
1. Сутність поняття "інформація", "технології", "інформаційні технології", "нові інформаційні технології" (НІТ).
2. Маркетингова інформація за окремими ознаками.
3. Критерії допустимості та корисності інформації, при формуванні її ефективності.
4. Класифікація маркетингової інформації за окремими ознаками і можливістю її використання для збереження стійких конкурентних переваг.
5. Різноманіття зовнішньої маркетингової інформації для оцінки доцільності її використання організацією.
6. Фактори маркетингового середовища: їх характеристика.
7. Вибір споживача через реалізацію формули 4С (consumer, cost, convenience, communication).
8. Сутність поняття "маркетингове середовище підприємства".
9. Особливості внутрішнього і зовнішнього середовища маркетингу.
10. Особливості маркетингового мікро- і макросередовища підприємства.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла