ЗМ1. Самостійна робота 2
- Пояснити призначення зовнішніх і внутрішніх комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства.
- Провести порівняльний аналіз визначень поняття "маркетингова інформаційна система", запропонованих різними авторами.
- Відтворити структуру МІС на основі комплексу маркетингу.
- Охарактеризувати призначення бази даних в МІС.
- Пояснити призначення системи маркетингових досліджень і системи планування маркетингу в МІС.
- Роль системи показників ефективності маркетингу в МІС.
- Описати функції, виконувані геоінформаційними маркетинговими системами.
- Перерахувати напрями розвитку програмного забезпечення маркетингової діяльності.
- Виявити взаємозв'язок джерел і постачальників маркетингової інформації.
- Пояснити основні принципи побудови моделі МІС на основі комплексу маркетингу.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання