ЗМ1. Самостійна робота 4
Умови завершення
Відкрито з: вівторок, 12 жовтня 2021, 00:00
Термін виконання: вівторок, 19 жовтня 2021, 00:00
- Особливості і етапи планування інформаційного забезпечення маркетингової діяльності.
- Принципи планування інформаційного забезпечення маркетингової діяльності.
- Процес виявлення інформаційної потреби маркетингу.
- Принципи складання внутрішньоорганізаційного стандарту інформаційної забезпеченості маркетингу.
- Принципи визначення постачальника інформації.
- План-графік надання інформації.
- Основні технології планування в області маркетингової діяльності підприємства.
- Застосування стандартів інформаційної забезпеченості маркетингу.
- Методи реалізації основних завдань відповідального за інформаційне забезпечення маркетингу.
- Понятійний апарат в області планування інформаційної забезпеченості маркетингу.
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла