ЗМ2. Самостійна робота 2
1. Особливості формування маркетингової бази даних.
2. Організація та інформаційна підтримка функціонування систем управління маркетингом.
3. Аналіз даних з інформаційних систем маркетингу.
4. Планування і організація проведення маркетингового дослідження в Інтернеті.
5. Критерії, параметри вибору інформаційних ресурсів та збирання інформації з теми дослідження.
6. Координація діяльності учасників дослідницького процесу.
7. Інструменти аналізу даних з маркетингових систем.
8. Технології отримання і способи обробки інформації з Інтернету.
9. Методи отримання інформації про ринок, конкурентів і споживачів в Інтернеті.
10. Технології розробки моделей інформаційних систем маркетингу.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла