Перейти до головного вмісту
Навчальний портал НУБіП
  • Головна
  • Всі курси
    ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження ННІ лісового і садово-паркового господарства ННІ неперервної освіти і туризму Факультет Аграрного менеджменту Агробіологічний факультет Факультет Ветеринарної медицини Гуманітарно-педагогічний факультет Економічний факультет Факультет Захисту рослин, біотехнологій та екології Факультет Землевпорядкування Факультет Інформаційних технологій Факультет Конструювання та дизайну Механіко-технологічний факультет Факультет Тваринництва та водних біоресурсів Факультет Харчових технологій Юридичний факультет
    Дисципліни загальноуніверситетського рівня
  • Кафедри
  • Студентам
    Розклад Бібліотека
  • ЦДТН
  • Більше
Закрити
Пошук курсів
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ
Увійти
Навчальний портал НУБіП
Головна Всі курси Згорнути Розгорнути
ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження ННІ лісового і садово-паркового господарства ННІ неперервної освіти і туризму Факультет Аграрного менеджменту Агробіологічний факультет Факультет Ветеринарної медицини Гуманітарно-педагогічний факультет Економічний факультет Факультет Захисту рослин, біотехнологій та екології Факультет Землевпорядкування Факультет Інформаційних технологій Факультет Конструювання та дизайну Механіко-технологічний факультет Факультет Тваринництва та водних біоресурсів Факультет Харчових технологій Юридичний факультет Дисципліни загальноуніверситетського рівня
Кафедри Студентам Згорнути Розгорнути
Розклад Бібліотека
ЦДТН
Розгорнути все Згорнути все
  1. ІТ в маркетингу
  2. Змістовний модуль 2. Інформаційна технологія розв'язання маркетингових задач
  3. ЗМ2. Самостійна робота 3

ЗМ2. Самостійна робота 3

Умови завершення
Відкрито з: середа, 25 листопада 2020, 00:00
Термін виконання: пʼятниця, 15 січня 2021, 09:00

1.       Класифікація програмних продуктів в галузі маркетингових інформаційних систем.

2.       Призначення і функції програмних продуктів.

3.       Характеристика декількох програмних продуктів.

4.       Форми використання інформаційної системи для виконання функцій маркетингу.

5.       Практичні аспекти реалізації МІС на підприємствах різних галузей і сфер діяльності.

6.       Сучасні програмні продукти в області МІС.

7.       Прогнозування зміни в маркетинговій діяльності, пов'язані з впровадженням інформаційної системи.

8.       Аналіз інформації, отриманої за результатами впровадження МІС.

9.       Підготовка управлінських рішень на основі аналізу інформації.

10.    Класифікація аналітичних систем.


Доступність
Скинути все

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання

Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
Отримати мобільний застосунок
© 2006-2025. Всі права застережено
 
Правила користування порталом Політика конфіденційності