ЗМ2. Самостійна робота 3
1. Класифікація програмних продуктів в галузі маркетингових інформаційних систем.
2. Призначення і функції програмних продуктів.
3. Характеристика декількох програмних продуктів.
4. Форми використання інформаційної системи для виконання функцій маркетингу.
5. Практичні аспекти реалізації МІС на підприємствах різних галузей і сфер діяльності.
6. Сучасні програмні продукти в області МІС.
7. Прогнозування зміни в маркетинговій діяльності, пов'язані з впровадженням інформаційної системи.
8. Аналіз інформації, отриманої за результатами впровадження МІС.
9. Підготовка управлінських рішень на основі аналізу інформації.
10. Класифікація аналітичних систем.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання