ЗМ2. Самостійна робота 3
Умови завершення
Відкрито з: середа, 25 листопада 2020, 00:00
Термін виконання: пʼятниця, 15 січня 2021, 09:00
1. Класифікація програмних продуктів в галузі маркетингових інформаційних систем.
2. Призначення і функції програмних продуктів.
3. Характеристика декількох програмних продуктів.
4. Форми використання інформаційної системи для виконання функцій маркетингу.
5. Практичні аспекти реалізації МІС на підприємствах різних галузей і сфер діяльності.
6. Сучасні програмні продукти в області МІС.
7. Прогнозування зміни в маркетинговій діяльності, пов'язані з впровадженням інформаційної системи.
8. Аналіз інформації, отриманої за результатами впровадження МІС.
9. Підготовка управлінських рішень на основі аналізу інформації.
10. Класифікація аналітичних систем.
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла