ЗМ2. Самостійна робота 4
Умови завершення
Відкрито з: вівторок, 12 жовтня 2021, 00:00
Термін виконання: вівторок, 19 жовтня 2021, 00:00
1. Основні проблеми і бар’єри реалізації маркетингових інформаційних систем в різних галузях.
2. Форми використання інформаційної системи.
3. Вигоди від реалізації маркетингових інформаційних систем в організаціях різних галузей.
4. Маркетингові інформаційні системи в туризмі.
5. Програмне забезпечення автоматизації роботи туроператора і турагента.
6. Маркетингові інформаційні системи на підприємствах сфери громадського харчування.
7. Маркетингові інформаційні системи ресторанів.
8. Маркетингові інформаційні системи в роздрібній торгівлі.
9. Стратегія адаптації бізнес-процесів і інформаційної системи.
10. Маркетингові інформаційні системи в промисловості.