ЗМ2. Самостійна робота 4
1. Основні проблеми і бар’єри реалізації маркетингових інформаційних систем в різних галузях.
2. Форми використання інформаційної системи.
3. Вигоди від реалізації маркетингових інформаційних систем в організаціях різних галузей.
4. Маркетингові інформаційні системи в туризмі.
5. Програмне забезпечення автоматизації роботи туроператора і турагента.
6. Маркетингові інформаційні системи на підприємствах сфери громадського харчування.
7. Маркетингові інформаційні системи ресторанів.
8. Маркетингові інформаційні системи в роздрібній торгівлі.
9. Стратегія адаптації бізнес-процесів і інформаційної системи.
10. Маркетингові інформаційні системи в промисловості.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання