ПР 7. Предмет, задачі, основні категорії екологічної освіти. Вища школа як педагогічна система (10 балів)
Мета: На основі отриманого лекційного матеріалу та ознайомлення з рекомендованою літературою поглибити і закріпити здобуті знання щодо теоретико-методологічних підходів до вивчення педагогіки вищої школи як науки, її предмет та основні категорії.
Методичні рекомендації: Використовуючи теоретичний матеріал лекційних занять, презентацій, термінологічного словника та рекомендованих літературних друкованих та інтернет-джерел опрацювати питання для самоконтролю та обговорення на семінарському занятті.
Завдання 1. Підготуватися до доповіді (7-10 хв.) та обговорення на семінарі за заданими темами.
1. Предмет вивчення екологічної освіти
2. Завдання екологічної освіти.
3. Основні функції екологічної освіти.
4. Характеристика основних категорій педагогіки вищої школи.
5. Вища школи як педагогічна система.
6. Організації для реалізації ефективної системи управління в сфері екологічної освіти
7. Правила встановлення послідовностідля розв’язання педагогічної задачі
8. Кваліфікаційні (освітні) рівні вищої освіти в Україні.
Завдання 2. Підготуватися до усного опитування по темі. Занотувати в робочий зошит основні поняття та терміни.
Форма подання результатів виконаної роботи під час аудиторного навчання: усне опитування, або на elearn - файл з відповідями на питання.
Форма проведення під час дистанційного навчання: участь у вебінарі, онлайн виступи та обговорення.
Шкала оцінювання студентів
- отриманий файл з повністю на 100 % заповненими результатами – 10 балів (максимальна кількість)
- робота виконана на 80%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 8 балів
- робота виконана на 60%, відсутні деякі розрахунки та висновки – 6 балів (прохідний бал)
Термін подачі роботи: подати до наступного заняття. За невчасно подану роботу будуть зніматися бали (за кожен тиждень – по 1 балу).
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла