Практична робота № 1. Введення в екосистему веб-аналітики: основні метрики та роль таргетингу
Тема 1. Введення в практичні завдання курсу та початок роботи з проєктом в соціальній мережі
Завдання: робота з базовими інструментами для формування бізнес-проєкту в інтернеті
Завдання
1) Ознайомитися з термінологією та прочитати статті та зробіть короткі висновки про сучасні тренди в інтернет-маркетингу:
SMM (Social Media Marketing) |
Використання соціальних медіаплатформ для просування продукту або послуги, збільшення цільової аудиторії, залучення трафіку на сайт і підвищення продажів. |
Лід |
Будь-яка контактна інформація від вашого користувача, через яку ви зможете потім комунікувати з ним. Наприклад, телефон, email, профілі в соціальних мережах, месенджери. |
Лід-магніт |
Подарунок (наприклад, чек-лист або добірка статей) потенційному клієнту в обмін на його контактні дані або підписку на обліковий запис / розсилку. Лід-магніт часто є першим кроком у воронці продажів і знайомить майбутнього клієнта з компанією. |
Лідогенерація |
Збір контактних даних людей, які зацікавлені в товарі чи послузі. |
Метрика |
Показник, який ви аналізуєте. Може бути описаний певними кількісними виразами (наприклад, охоплення, залученість – відносний показник, трафік – абсолютний показник). |
Трафік |
Переходи на зовнішні сайти, лендінги, блоги. |
Залученість |
Залученість в публікацію, лайки сторінки, відповіді на запрошення на захід. |
Корисна дія користувача на сайті (купівля, передплата, все, що ви визначите як корисну дію). |
|
Охоплення (Reach) |
Унікальні перегляди рекламної кампанії. |
Tone of voice |
Це тональність, якої дотримується бренд, комунікуючи зі своїми споживачами. |
Цільова аудиторія (ЦА) |
Це група людей, яка може бути зацікавлена у купівлі товару або послуги. |
· https://docs.google.com/document/d/1ibR0w3ljs2fE4KOszk1s5pq-D8RL19cLuIYj52omT_A/edit?usp=sharing
· https://docs.google.com/document/d/1zng3zrHY-O_JJNDlKhgZQukXPcG_2wrnKztITtsmemE/edit?usp=sharing
2. https://www.ranktracker.com/uk/blog/10-social-media-trends-for-2023-how-to-leverage-them/
3. https://msystem.com.ua/ua/vazhlivist-dizajnu-v-oformlenni-socialnih-merezh/
5. https://24tv.ua/tech/ne-tilki-chatgpt-alternativni-neyromerezhi-dlya-generuvannya_n2260029
8. https://cases.media/article/praktichne-zastosuvannya-neiromerezh-v-reklami-na-prikladi-midjourney
9. https://lenaro.net/12-korisnih-nejromerezh-dlya-internet-marketingu/
1) Обрати ідею для проєкту, який хотіли би розробляти. Описати коротко її та основну цінність для користувача в інтернеті.
2) Проаналізувати схожі за змістом проєкти за допомогою інструменту (спочатку їх сайти, а далі соц.мережі за наповненням)
https://similarweb.grsm.io/webpromoexperts
Сайт/платформа |
Трафік |
Час |
Перегляд сторінок |
Процент відмов (%) |
Основне джерело трафіку |
3) Сформувати портрет ЦА за орінтованим шаблоном
Показники |
Портрет 1 |
Портрет 2 |
Портрет 3 |
Ім'я |
|||
Стать |
|||
Вік |
|||
Інтереси |
|||
Географія |
|||
Мова |
|||
Рівень доходу |
|||
Освіта |
|||
Середній чек |
|||
Очікування від вашого продукту |
|||
Страхи та побоювання відносно продукту |
|||
Болі персонажу |
|||
Знання продукту (від 1-10) |
|||
Як взаємодіє з продуктом |
|||
Як взаємодіє онлайн |
4) Розробити для платформи Мета:
- назву проєкту, використовуючи сервіс - Google Trends (https://trends.google.com.ua/trends/) , https://explodingtopics.com/
- Аватарку
- Обкладинку
- Текст для головної інформації (Соціальне SEO та застосуванням гео-таргетингу (розташування, мова), Alt-текст – опис зображень) та корисні лінки за необхідності, за прикладом https://linktr.ee/it_nules
- юзабіліті та конверсії враховуючи ЦА
- шаблони для перших постів
5) представити синхронізацію акаунту в Мета (інстаграм та фейсбук)
Для створення текстів можна використати інструменти з переліку:
· https://marketer.ua/ua/top-5-ai-services-for-creating-perfect-social-media-content/
· Для створення зображень можна використати інструменти з переліку
· https://www.canva.com/projects,
· https://ilounge.ua/ua/review/top-5-nejromerezh-shi-dlya-stvorennya-kartinok , https://forklog.com.ua/exclusive/generatsiya-zobrazhen-nejromerezheyu-5-bezkoshtovnyh-servisiv,
а саме
· https://deepdreamgenerator.com/
· https://openai.com/dall-e-2 (генерує з опису тексту)
· https://hotpot.ai/art-generator
· https://www.midjourney.com/home/?callbackUrl=%2Fapp%2F
Усі таблиці є в цьому файлі - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JPkcaplNqXDZVVxxQDWockqvp0x6ATM5lbTD8pzFFgo/edit?usp=sharing
оформлення довільне, по вашому бажанню
Критерії оцінювання: виконання кожного завдання - 2 бали.
Форма подачі: комбінування файлів гугл таблиці та презентації, або лише гугл таблиці з посиланнями.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка