Практична робота № 2. SEO, PPC, SММ. Особливості формування вебаналітики для різного типу проєктів
Приклад виконання роботи:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OLZiGVeXsXPIRaUFpqHnPjEU52JQjFt5sLr7AR8t2do/edit?usp=sharing
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати файл google таблиці (лінк з доступом до перегляду) з виконаною роботою через систему Elearn.
Максимальний бал за завдання- 15 балів:
1 бал - 1 пункт, по 2 бали- 2,3,5,6 пункт, 6 балів - 4 пункт.
Критерії оцінювання:
коректність виконання завдання відповідно до опису завдання.
За термінами подачі слідкуйте на курсі.
Терміни подачі результатів: виставляється в налаштуваннях завдання для всіх студентів, або в "Перевизначення для групи" для кожної групи окремо
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання
Text Alignment