Практична робота № 2. SEO, PPC, SММ. Особливості формування вебаналітики для різного типу проєктів
За представленим на занятті матеріалом сформувати семантичне ядро та перелік шаблонних проєктів-аналогів, визначити особливість власної пропозиції.
1) сформуйте у вигляді таблиці перелік ключових слів та актульність за товаром чи послугою, що розробляєте проєкт (соц сторінка+сайт), зробіть висновки.
Для цього використайте
сервіс гугл тренди -
https://trends.google.com/trends/
Розділ, тематика, рубрика виходячи з призначення | Ключове слово | Частота | Висновок |
Зібрати семантичне ядро для вашого сайту за допомою Гугл планера (https://ads.google.com/intl/uk_ua/home/tools/keyword-planner/). Ключові запити необхідно зафіксувати у вкладці «Семантичне_ядро», розбивши ключові слова за сторінками, що вказані в структурі. Далі адаптувати структуру проєкту під ключові слова.
3) створіть графік публікацій (орієнтовано 1 день-1 публікація. в активний період дня для користувачів платформи)
у вигляді таблиці https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TF5Hu3vRhS52r0h5_p7zn82j8IdSJ7a78Z5Vi5uAx28/edit?usp=sharing
а далі у вигляді плану в професійній панелі мета.
НА ОЦІНЮВАННЯ ЗАВАНТАЖТЕ СКРІН АДАПТОВАНОЇ СОЦ СТОРІНКИ, ЛІНК, ТА РОБОЧІ ФАЙЛИ З ТАБЛИЦЯМИ
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка