Практична робота №3. Конкурентний аналіз на основі відкритих сервісів веб-аналітики.
Тема: Конкурентний аналіз на основі відкритих сервісів веб-аналітики.
Мета: Необхідно здійснити конкурентний аналіз на основі відкритих сервісів веб-аналітики визначених проєктів-аналогів: за напрямками загальних аудиторних метрик, джерел трафіку, аудиторії, seo, ppc.
Хід виконання
1. За визначеною тематикою проєкту, яку обрали для виконання завдань 1,2. Сформувати перелік проєктів-аналогів
Сформувати типову таблицю з даними
- назва проєкту
- лінк на сайт
- лінк на соц мережі
- рік заснування компанії
- рік орієнтовано коли створено онлайн представлення (сайт, соц мережі)
- фінансові показники
- перелік послуг, пропозицій
- практична цінність для аналізу (аудиторія, трафік, порівння ключових запитів та популярності окремих продуктів)
- перелік аудиторних метрик, що цікавлять.
2. Використовуючи відкриті сервіси визначити канали трафіку, охарактеризувати їх
3. Використовуючи відкриті сервіси визначити особливості аудиторії, охарактеризувати їх
4. Використовуючи відкриті сервіси визначити популярні товари і послуги для проєкту-аналогу
5. За допомою Свот аналізу визначити сильні і слабкі сторони свого проєкту, можливості та загрози.
Сформуйте звіт з висновками та скрінами, що має містити:
Інструменти:
https://www.semrush.com/projects/
Завантажити звіт в форматі doсх.
Критерії оцінювання: кожне завдання - 3 бали. Максмальна оцінка - 15 балів.
Допоміжні матеріали: