Практичне заняття до теми 1. Бухгалтерський облік – інформаційне джерело забезпечення дієвості контролю
Практичне завдання 1. Бухгалтерський облік – інформаційне джерело забезпечення дієвості контролю
Мета: Розглянути основні зв’язки обліку та контролю як галузей науки та управлінських функцій; визначити важливі функції бухгалтерського обліку та внутрішньогосподарського контролю в системі управління; розкрити взаємозв’язок інформаційної та контрольної функцій бухгалтерського обліку.
Методичні рекомендації: практичне завдання потрібно детально описати у Методичних вказівках з дисципліни Парадигми та концепції економічного контролю (Методичні вказівки для проведення практичних занять та самостійної роботи при підготовці здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»). Завдання подавати у форматі Word (Методичні вказівки знаходяться в Секції Додаткова інформація).
Завдання: опрацювати Лекцію 1 та виконати завдання у вигляді завдань, наведених в Практичній роботі 1.
Варіанти завдання: всі завдання однакові для групи, вирішуються здобувачами на парі.
Приклад завдання: Визначити основні функції бухгалтерського обліку і контролю в системі управління (табл. 1).
Функції обліку та контролю |
Вплив функцій обліку та контролю на систему управління |
Функції обліку |
|
інформаційна | зведення, угрупування кількісних показників, їх логічної і математичної обробки за певними алгоритмами |
Функції контролю |
|
соціальна |
підсилення контролю за соціальним розвитком трудового колективу підприємства (поліпшення умов праці, створення умов для підвищення кваліфікації персоналу усіх категорій, підвищенням охорони праці, забезпечення робочими місцями та ін.) |
Форма подання результатів виконаної роботи: завдання надіслати на ELEARN відповідно до встановленого терміну виконання роботи. Завдання подавати у форматі Word.
Критерії оцінювання: практичне завдання оцінюється максимально у 9 балів, у т. ч. 3 бали - завдання виконано вчасно, але зроблені не всі завдання або не розкриті глибоко питання; 4 балів - зроблена половина завдань без суттєвих помилок, 5 балів - завдання виконано, але є значні помилки, 6 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно. Якщо здобувач отримав нижче 3 балів - завдання містить велику кількість неправильних відповідей, тобто необхідно вивчити лекційний матеріал.
Практичне завдання
Завдання 1. Провести оцінку авторських підходів до визначення сутності категорій «облік», «контроль», «управління». Визначити переваги й недоліки підходу (табл. 1).
Таблиця 1
Оцінка авторських підходів до визначення сутності категорій «облік», «контроль», «управління»
Визначення терміну |
Переваги підходу |
Недоліки підходу |
Термін «облік» |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Термін «контроль» |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Термін «оуправління» |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 2. Визначити основні функції бухгалтерського обліку і контролю в системі управління (табл. 2).
Таблиця 2
Основні функції бухгалтерського обліку і контролю в системі управління
Функції обліку та контролю |
Вплив функцій обліку та контролю на систему управління |
Функції обліку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Функції контролю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 19 лютого 2024, 10:10
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання