Практичне заняття до теми 2. Формування економічного контролю як науки
Тема 2. Формування економічного контролю як науки
Мета: Визначити поняття "економічний контроль", розкрити мету та завдання контролю як галузі наукових знань, проаналізувати його класифікаційні ознаки та розкрити концептуальні підходи до визначення і класифікації принципів контролю.
Методичні рекомендації: практичне завдання потрібно детально описати у Методичних вказівках з дисципліни Парадигми та концепції економічного контролю (Методичні вказівки для проведення практичних занять та самостійної роботи при підготовці здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»). Завдання подавати у форматі Word (Методичні вказівки знаходяться в Секції Додаткова інформація).
Завдання: опрацювати Лекцію 2 та виконати завдання у вигляді завдань, наведених в Практичній роботі 2.
Варіанти завдання: всі завдання однакові для групи, вирішуються здобувачами на парі.
Приклад завдання: Представники різних наукових шкіл та їх внесок в проблемні питання розвитку контролю (табл. 1).
Таблиця 1
Представники різних наукових шкіл та їх внесок в проблемні питання розвитку контролю
Наукова школа/країна |
Представник наукової школи |
Проблемні питання |
німецька |
Вольфганг Швайкер |
розкрито метод перевірки бухгалтерських записів та вказував на конкретні способи і терміни його проведення |
Форма подання результатів виконаної роботи: завдання надіслати на ELEARN відповідно до встановленого терміну виконання роботи. Завдання подавати у форматі Word.
Критерії оцінювання: практичне завдання оцінюється максимально у 9 балів, у т. ч. 3 бали - завдання виконано вчасно, але зроблені не всі завдання або не розкриті глибоко питання; 4 балів - зроблена половина завдань без суттєвих помилок, 5 балів - завдання виконано, але є значні помилки, 6 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно. Якщо здобувач отримав нижче 3 балів - завдання містить велику кількість неправильних відповідей, тобто необхідно вивчити лекційний матеріал.
Практичне завдання
Завдання 1. Вказати основних представників різних наукових шкіл та їх внесок в проблемні питання розвитку контролю (економічного контролю) (табл. 1).
Таблиця 1
Представники різних наукових шкіл та їх внесок в проблемні питання розвитку контролю
Наукова школа/країна |
Представник наукової школи |
Проблемні питання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 2. Виділити основні принципи економічного контролю, які є найбільш доцільними при розкритті обраної теми дослідження (табл. 2).
Таблиця 2
Принципи економічного контролю
Принципи економічного контролю |
Характеристика та відповідність до теми дослідження |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання