Практичне заняття до теми 5. Генезис та характеристика видів, форм і суб’єктів контролю
Тема
5. Генезис та характеристика видів, форм і суб’єктів контролю
Мета: Розглянути та дати характеристику історичним аспектам розвитку і формування видів та форм контролю.
Методичні рекомендації: практичне завдання потрібно детально описати у Методичних вказівках з дисципліни Парадигми та концепції економічного контролю (Методичні вказівки для проведення практичних занять та самостійної роботи при підготовці здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування»). Завдання подавати у форматі Word (Методичні вказівки знаходяться в Секції Додаткова інформація).
Завдання: опрацювати Лекцію 5 та виконати завдання у вигляді завдань, наведених в Практичній роботі 5.
Варіанти завдання: всі завдання однакові для групи, вирішуються здобувачами на парі.
Приклад завдання: Визначити основні підходи до планування та проведення внутрішнього контролю. Дати характеристику кожного етапу планування та проведення внутрішнього контролю (табл. 1).
Таблиця 1
Етапи планування та проведення внутрішнього контролю на підприємстві
Етапи | Характеристика |
Складання Плану перевірок | зазначення дати, строків проведення та ін. |
Критерії оцінювання: практичне завдання оцінюється максимально у 9 балів, у т. ч. 3 бали - завдання виконано вчасно, але зроблені не всі завдання або не розкриті глибоко питання; 4 балів - зроблена половина завдань без суттєвих помилок, 5 балів - завдання виконано, але є значні помилки, 6 балів - завдання виконані повністю, без помилок і вчасно. Якщо здобувач отримав нижче 3 балів - завдання містить велику кількість неправильних відповідей, тобто необхідно вивчити лекційний матеріал.
Практичне завдання
Завдання 1. Визначити основні підходи до планування та проведення внутрішнього контролю. Дати характеристику кожного етапу планування та проведення внутрішнього контролю (табл. 1).
Таблиця 1
Етапи планування та проведення внутрішнього контролю на підприємстві
Етапи |
Характеристика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 2. На основі теми дослідження визначити основні події, що можуть створювати ризики. Результати оформити в табл. 2.
Таблиця 2
Події, що створюють ризики
Основні події |
Визначення подій, пояснення |
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3. На основі теми дослідження розробити Матрицю оцінки ризиків.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла