Лабораторна робота 11-12
Тема. Колективна робота в режимі реального часу при веденні бізнесу
Мета: розвинути вміння професійно самоорганізовуватись та ефективно використовувати інформаційні та комунікаційні технології для організації колективної роботи онлайн
Кейсове завдання
В сучасних умовах перед Вами, як керівником компанії чи фірми, які ведуть бізнес за певною сферою діяльності, необхідно перенести процеси управління в онлайн режим та налагодити віддалену роботу своїх працівників (наприклад:
- забезпечити обслуговування поточних клієнтів поза офісом, а також швидко розширити штат і наростити потужності, щоб впоратися зі збільшеним попитом на послуги чи товари;
- налагодити віддалену комунікацію: проведення групових дзвінків, онлайн-конференцій з великою кількістю учасників;
- забезпечити співробітникам доступ до необхідних ресурсів та програмних продуктів, необхідних для виконання поставлених завдань, гарантувати замовникам дотримання всіх вимог з безпеки та конфіденційності;
- скоротити витрати та прискорити організацію віддаленої роботи).
Хід роботи:
1. Перш за все розподіліться на команди по 2 учасники та кожен з Вас пройдіть тест для визначення домінуючого типу Вашої поведінки в колективі (результати збережіть кожен)
https://www.16personalities.com/uk/bezkoshtovnyy-test-na-vyznachennya-osobystosti
2. Створіть спільний документ використовуючи сервіс Google Документи, надайте доступ для редагування всім учасникам команди та викладачеві для перегляду за посиланням (це буде Вашим єдиним ресурсом, де Ви наведете результати Вашого тесту - обов'язково вкажіть прізвища та імена учасників, сплануєте, обговорите та представите всі етапи виконання даного завдання, обґрунтуєте вибір інструментів)
3. Ознайомтесь з отриманими власними результатами та інших учасників Вашої команди. Відповідно до результатів розподіліть роботу між працівниками Вашої компанії, встановіть зону відповідальності кожного. Оберіть інструмент для управління роботою команди та розплануйте виконання даного завдання.
4. Ознайомтесь з інструментом Basecamp для ефективного управління проєктом, проаналізуйте та протестуйте функціонал. Організуйте роботу Вашої команди з використанням даного інструменту
5. Проаналізуйте, обговоріть та оберіть онлайн інструменти для управління робочими процесами Вашої компанії (залежно від сфери діяльності) в онлайн режим та налагодження віддаленої роботи своїх працівників (наприклад, для проведення онлайн зустрічей, обліку клієнтів, та організації Вашої колективної роботи) відповідно до пунктів кейсового завдання.
6. Проаналізуйте та розробіть інструктивні матеріали для більш якісного та швидкого переходу Ваших працівників у дистанційний режим роботи.
7. Розробіть сценарій відеоінструкції, скрінкасту чи відеоролику. Визначте стиль та формат Вашого відео. Уявіть заздалегідь довжину відеоролика. В цілому, чим коротше буде відео, тим більше шансів, що його подивляться до кінця. Перевірити хронометраж тексту в сценарії можна через хрономер.
8. Напишіть сценарій (шаблон). У відео глядач сприймає текст на слух. Тому пишіть в сценарії лише прості слова, які легко читати і слухати. Уникайте складних конструкцій і починайте пропозиції з підмета і присудка. Це привчає до простоти. Прочитайте сценарій кілька разів. Спростіть пропозиції на яких Ви спотикалися. Коли мовний текст готовий, опишіть, що буде відбуватися в кадрі.
9. Доберіть інструменти, необхідні Вам для запису та обробки створеного відеоролику та запишіть інструкцію за розробленим сценарієм. Розмістіть записане відео на Google Диск та посилання для його перегляду додайте до спільного документу.
10. Опишіть організацію Вашої колективної роботи з використанням інструментів в спільному документі з детальним описом у поєднанні з скрінами
11. Оформіть сформований звіт, відповідно до наступних вимог:
- Розмітка тексту і структурування документу:
- Встановіть книжну орієнтацію; верхнє і нижнє поля сторінок по 2 см; праве поле – 1,5 см; ліве поле – 2,5 см.
- До тексту застосуйте шрифт TimesNewRoman, 14, вирівнювання по ширині; відступ першого рядка 1,25 см; міжрядковий інтервал – 1,1; відступи перед і після абзаців – 0. Кожний розділ повинен починатись з нової сторінки.
- Оформлення списків:
- Маркований список основних параметрів: маркер – чорний квадратик, відстань між маркером і назвою параметра – 1 см.
- Стилістичне оформлення
- До Назви розділів застосуйте Стиль Заголовок 1 (Шрифт Times New Roman, 14, усі великі літери, напівжирний, колір тексту чорний, вирівнювання по центру; відступ першого рядка 0 см; міжрядковий інтервал – 1,5; відступи перед і після абзаців – 0) до назви підрозділів Стиль Заголовок 2 (Шрифт Times New Roman, 14, вирівнювання по ширині, напівжирний, колір тексту чорний; відступ першого рядка 0 см; міжрядковий інтервал – 1,5; відступи перед і після абзаців – 0)
- Оформлення колонтитулів
- Верхній колонтитул сторінок має містити текст «Назва розділу» (поле StyleRef), застосуйте шрифт TimesNewRoman, 12. Нижній колонтитул усіх сторінок повинен містити номер сторінки (поле Page), застосуйте шрифт TimesNewRoman, 12.
- Структурування документу
- Розмістіть кожний розділ на новій сторінці та застосовуючи можливості текстового редактора на другій сторінці створіть автоматичний зміст. За необхідності додайте перехресні посилання на джерела. Додайте виноски з посиланнями на офіційні ресурси з обраними інструментами
12. Посилання на Google Документ додайте у Блокнот (формат .txt), збережіть транслітерацією Ваших прізвищ та надішліть на перевірку
Цифрові інструменти для колективної роботи
Максимальна кількість балів - 10, з них:
- результати тесту - 1 бал;
- добір інструментів та обґрунтування для організації дистанційної роботи для ведення бізнесу (завдання кейсу) - 2 бали
- розподіл завдань, встановлення зон відповідальності - 1 бал
- організація роботи з використанням інструментів (опис зі скрінами) - 1 бал
- створення сценарію відеоролику - 2 бали
- запис відеоінструкції - 2 бали
- форматування документу - 1 бал
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка