Практична робота №2
Адаптація інформаційної системи до специфіки діяльності підприємства та реєстрація нової організації у ERP-системі
Мета роботи: Навчитися налаштовувати інтерфейс інформаційної системи до специфіки діяльності підприємства та реєструвати нові організації у ERP-системі
Завдання: Виконати нижченаведене завдання у ERP-системі.
Методичні рекомендації: методика виконання роботи у прикладній програмі детально описана у нижченаведеному завданні. Додаткові відомості можна одержати із методичних рекомендацій до виконання завдань по дисципліні, яка розміщена на цьому електронному курсі.
Форма та строки подання: виконані завдання оформлюються у вигляді короткого звіту у форматі документу MS Word. Цей файл має містити кілька скрін-копій виконаного завдання у прикладній програмі та містити кілька абзаців текстового опису виконаного завдання. На кожній скрін-копії має бути видно прізвище здобувача, який виконав завдання.
Критерії оцінювання: робота оцінюється у розмірі до 25 балів. Невчасно подані завдання, які виконані без суттєвих помилок будуть оцінені в 15 балів, Завдання виконані повністю, без помилок і подані вчасно - оцінка 25 балів.
Деталі завдання:
Відеозапис заняття:
Passcode:?YkWg8w=
Заняття №3
1. Реєстрація нової організації
Технологія роботи:
1. Необхідно надати дозвіл вести діяльність кількох організацій. Виконати НДІ та адміністрування →Настройка параметрів системи → Підприємство → Організації. Встановити прапорець "Кілька організацій". Також тут потрібно заповнити виробничий календар на поточний рік - натиснути кнопку "Заповнити по замовчуванню".
2. Створити графік роботи підприємства "П'ятиденка". У ньому зазначити робочі дні з понеділка до п'ятниці з 9.00 до 18.00. Обідня перерва з 13.00 до 14.00.
3. Необхідно ввести дані про підприємство, від імені якого ми будемо вести бухгалтерський облік. Виконати НДІ та адміністрування → НДІ → Організації. Далі необхідно натиснути кнопку Створити та заповнити наступні вкладки.
Основні дані про організацію
Реквізит | Значення |
Коротке найменування | PHDAgro ТОВ |
Повне найменування | Товариство з обмеженою відповідальністю «PHDAgro» |
Вид організації | Юридична особа |
Код ЄДРПОУ | 74518658 |
Префікс | ПА |
2.Після введення даних на вкладці Головне необхідно створити основний банківський рахунок. Для створення основного банківського рахунку необхідно натиснути кнопку Створити і заповнити наступні дані:
- у полі Номер рахунку – UA833007110000026005501000859;
- валюта коштів – грн.;
Для того, щоб знайти банк, необхідно вибрати гіперпосилання «Всі банки». У відкритому вікні вибрати піктограму «Підібрати з класифікатора». Курсор поставити в колонку МФО та за допомогою клавіатури набрати 300711 і вибрати цей банк;
- найменування Поточний.
Натиснути кнопку Записати і закрити.
У полі рахунок для ФСС аналогічно створюється рахунок з такими даними:
- у полі Номер рахунку – UA983007110000026004855000367;
- валюта коштів – грн.;
- у полі МФО – 300711 та натиснути кнопку Знайти банк за МФО;
- у полі Найменування – ФСС.
Натиснути кнопку Записати і закрити.
Далі заповнити інші вкладки, згідно таблиці наведеної нижче.
Натискаємо кнопку Записати і закрити.
Вихідні дані по організації
Реквізит | Значення |
Закладка «Коди» | |
Період | 31.12.20_(рік, який передує поточному) |
ОПФГ | Товариство з обмеженою відповідальністю |
Код ОПФГ | 240 |
Територія | Голосіївський р-н м. Києва |
Код по КОАТУУ | ??? |
Форма власності | Приватна |
Код по КФВ | 10 |
Код по ЗКГНГ | 19210 |
Код по КВЕД | 10.61 |
Клас професійного ризику | 23 |
Податкова інспекція | ДПІ у Голосіївському р-ні м.Києва |
ІПН | 745186587451 |
«Закладка реєстрація» | |
Дата реєстрації | 01.09.16 |
Номер реєстрації | 2565102000085644 |
Ким зареєстрована | Голосіївська районна у м. Києві державна адміністрація |
№ реєстрації в ПФ | 03-758640 |
Код ПФУ | 26219 |
№ реєстрації в Службі зайнятості | 26315944 |
№ реєстр. ФСС від тимчасової втрати працездатності | 260445 |
№ реєстр. ФСС від нещасних випадків | 260201785 |
Закладка «адреси» | |
Юридична адреса | 03140, м. Київ, пр-т Голосіївський, буд. 1, оф. 25 |
Почтова та фактична адреса | 03140, м. Київ, вул. Героїв оборони, буд. 11, кор. 10, офіс 616. |
Телефон та факс | (044) 527-11-11 |
Закладка «підписи» | |
Керівник | Мельник Іван Петрович, Директор (створити елементи в довіднику фізичні особи) |
Головний бухгалтер | ПІБ здобувача, Головний бухгалтер |
Касир | ПІБ здобувача, Касир |
Закладка «Друк» | |
Створити або завантажити зображення для логотипу та факсимільних підпису і печатки | |
Гіперпосилання «Підрозділи»: Адміністрація; Виробництво; Збут (створити) |
Заняття №4
2. Налаштування облікової політики організації
Технологія роботи:
Створюємо облікову політику організації. настройки облікової політики і обираємо наступні налаштування:
- Застосовується з 01.01.___ (попередній рік) по 31.12.___ (поточний рік).
- Система оподаткування – податок на прибуток та ПДВ.
- Податок на прибуток – відмічаємо поле Визначити об’єкт оподаткування без коригувань фінансового результату.
- Запаси – відмічаємо поле За ФІФО.
- 8 і 9 клас – обираємо Клас 9 (витрати діяльності).
Натискаємо кнопку записати і закрити.
У разі необхідності введення ще однієї організації в інформаційну базу, визначаємо поле ввести відомості про ще одну організацію, процедура заповнення розпочнеться заново. У нашому випадку такої необхідності немає.
Виходячи із програми, нічого зберігати не потрібно. Але зберігати заповнений документ чи довідник потрібно. Записи до ІБ здійснюються в ході роботи із системою, а не під час закриття головного вікна. Отримавши команду на вихід, система проаналізує стан відкритих вікон. Якщо всі зміни вже здійснено і всі записи зроблено, головне вікно системи разом з усіма підпорядкованими вікнами буде закрито. Якщо ні, завершити зміни буде запропоновано в ході діалогу.
Переміщатися від пункту до пункту можна як мишею, так і за допомогою клавіатури. Натисніть на клавішу Alt, і ви перейдете в рядок головного меню. Перехід від пункту до пункту здійснюється клавішами зі стрілками. Вибраний пункт меню відкривається автоматично, і ви відразу бачите, які документи, довідники, регістри і обробки містяться в ньому. Для виходу з головного меню служить клавіша Esc.
У головному вікні є область із світлим фоном – робочий стіл програми, усередині якого розкриваються вікна довідників, документів, журналів і звітів. Вікна в межах цієї області можна перетягувати мишею за заголовок, змінювати їх розміри, розгортати на все головне вікно, згортати в значок.
У програмі можна одночасно відкривати декілька вікон, виконуючи якісь дії у активному, а інші в цей час будуть чекати своєї черги. реалізовано механізм деталізації звітів. Тому відкритих вікон може бути дуже багато, відшукати серед них потрібне буває нелегко. Для полегшення роботи з вікнами служить пункт Вікна в головному меню.
У меню, що випадає, видно команди для управління вікнами і список вікон, що використовуються у цей момент. Командою Розташувати підряд вікна можна вишикувати одне за одним. Дуже корисною буває команда Закрити все, яка закриває всі відкриті вікна.
Зі змістом файлу довідки можна ознайомитися, виконавши команду Довідка → Зміст або натисканням клавіш Shift + F1. Крім того, в кожному документі є кнопка Поради, що відкриває меню, в якому стисло описано той чи інший прийом роботи.
Вікно опису об'єкта Довідка, як і вся довідкова система програми, побудоване за принципом інтернет-браузерів.
Розглянемо основні команди меню Довідка.
Пункт Зміст довідки (Shift + Fl) відкриває структурований в ієрархічному порядку зміст усієї довідкової системи. Зліва від кожного розділу довідки стоїть знак «+», якщо по ньому клацнути мишкою, то ви побачите розгорнутий список підпорядкованих розділів довідки. Відкривається опис обраного розділу подвійним клацанням мишки або ж за допомогою клавіші Enter.
Індекс довідки (Alt + Shift + Fl) – пошук розділу довідки за його першими літерами. Розділи виводяться в алфавітному порядку, вираз, що вводиться, має точно відповідати назві розділу.
Пошук за довідкою виводить список розділів, у яких зустрічається введений вираз. Пошук займає деякий час; список розділів виводиться не поступово, а відразу після закінчення пошуку.
Меню Доповнення до опису відкриває вікно Оновлення інформаційної бази додатковою інформацією про конфігурацію. Кнопка Вивести опис оновлень виводить історію змін (доповнень і виправлень) попередніх і цього релізів конфігурації.
Останній пункт меню – Про програму... відкриває вікно, в якому можна уточнити номер версії системи й номер конфігурації. В ньому можна побачити, що використовується версія платформи (програмного модуля) програми «, конфігурація. В останніх полях зазначається така інформація:
Найменування – призначена для користувача назва бази даних;
Режим – варіант роботи системи (Файловий/Клієнт-серверний);
Каталог – шлях до каталогу, в якому зберігається база даних;
Користувач – користувач, від імені якого запущено програму.
- 20 вересня 2023, 17:58
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла